https://doi.org/10.36719/2706-6185/42/120-124

Aytən Təhməzova
Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti

magistrant
aytantahmezova@gmail.com

https://orcid.org/0009-0001-7989-9455

 

Elektron kommersiyaya təsir edən amillərin araşdırılması:

iqtisadi artımda elektron kommersiyanın rolu

 

Xülasə

Bu tədqiqatın məqsədi, elektron kommersiyanın (e-commerce) iqtisadi artım üzərindəki təsirini və bu prosesdə rol oynayan əsas amilləri dərinləməsinə nail olmaqdan ibarətdir. Elektron kom­mersiya, müasir dövrdə iqtisadiyyatıņ dinamikasını kəskin dəyişdirən bir fenomen olaraq ortaya çıxır. Texnoloji inkişafların davamı, internetin hər ölkədə genişlənməsi və mobil cihazların istifa­dəsi və yayılması elektron kommersiyanın qlobal çevrədə sürətlə artmasına səbəb olmuşdur. Tədqiqat qarışıq metodologiyaları, kəmiyyət və keyfiyyət yanaşmasından istifadə edərək reallaş­dırılmışdır. Anketlər və müsahibələr vasitəsilə toplanan məlumatlarıņ dərin statistik və tematik təh­lilləri aparılmış, əsas tapıntılar strukturlaşdırılmışdır. Nəticələr göstərir ki, rəqəmsal marketinq strategiyalarının effektivliyi, mobil texnologiyadan istifadənin artması və sosial medianın aktiv rolu, iqtisadi artımı üstünlüklə dəstəkləyən əsas amillərdir. Bu araşdırma, iş dünyasına yeni strateji istiqamətlər təklif edir və iqtisadiyyatı nəzərdə saxlayan yenilikçi yanaşmaları təqdim edir.

Açar sözlər: elektron kommersiya, iqtisadi artım, rəqəmsal marketinq, mobil cihazlar, sosial media

 


Baxış: 187