https://doi.org/10.36719/2706-6185/42/120-124
Aytən Təhməzova
Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti
magistrant
aytantahmezova@gmail.com
https://orcid.org/0009-0001-7989-9455
Elektron kommersiyaya təsir edən amillərin araşdırılması:
iqtisadi artımda elektron kommersiyanın rolu
Xülasə
Bu tədqiqatın məqsədi, elektron kommersiyanın (e-commerce) iqtisadi artım üzərindəki təsirini və bu prosesdə rol oynayan əsas amilləri dərinləməsinə nail olmaqdan ibarətdir. Elektron kommersiya, müasir dövrdə iqtisadiyyatıņ dinamikasını kəskin dəyişdirən bir fenomen olaraq ortaya çıxır. Texnoloji inkişafların davamı, internetin hər ölkədə genişlənməsi və mobil cihazların istifadəsi və yayılması elektron kommersiyanın qlobal çevrədə sürətlə artmasına səbəb olmuşdur. Tədqiqat qarışıq metodologiyaları, kəmiyyət və keyfiyyət yanaşmasından istifadə edərək reallaşdırılmışdır. Anketlər və müsahibələr vasitəsilə toplanan məlumatlarıņ dərin statistik və tematik təhlilləri aparılmış, əsas tapıntılar strukturlaşdırılmışdır. Nəticələr göstərir ki, rəqəmsal marketinq strategiyalarının effektivliyi, mobil texnologiyadan istifadənin artması və sosial medianın aktiv rolu, iqtisadi artımı üstünlüklə dəstəkləyən əsas amillərdir. Bu araşdırma, iş dünyasına yeni strateji istiqamətlər təklif edir və iqtisadiyyatı nəzərdə saxlayan yenilikçi yanaşmaları təqdim edir.
Açar sözlər: elektron kommersiya, iqtisadi artım, rəqəmsal marketinq, mobil cihazlar, sosial media