Arxiv
ELMİ İŞ - 2025 Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007
Kifayət Qurban qızı Mənsimova
ADPU nəzdində Pedaqoji kollec
müəllim
kifayetmnv@gmail.com

İNKLUZİV TƏHSİLİN NƏZƏRİ ƏSASLARINA DAİR
Xülasə 
İnklüziv təhsil modeli təhsildə yeni islahatların həyata keçirilməsini, təhsilə dair qanunlarda əlavə və düzəlişlərin edilməsini, kadr hazırlığında yeni bilik və bacarıqların aşılanmasını, bütün təhsil müəssisələrinin maddi-texniki bazasının zənginləşdirilməsini və s. tədbirləri kompleks şəkildə həyata keçir­məyi sinif, məktəb və hətta dövlət səviyyəsində bir məqsəd kimi qarşıya qoydu. İnklüziv təhsil özündə həm də humanist dəyərləri ehtiva etdiyindən daha geniş vüsət almağa başladı. Mahiyyəti etibarilə humanizmi təlqin edən və demokratik prinsiplərə söykənən inklüziv təhsil yalnız mətktəb çərçivəsində və təhsil sistemi səviyyəsində deyil, eyni zamanda bütün cəmiyyət miqyasında hər kəsə bərabər imkanlar və irqindən, dinindən, maddi-sosial vəziyyətindən, əqli və fiziki imkanlarından asılı olmayaraq cəmiyyətin hər bir fərdinə ədalətli yanaşma tələb edir. 
Açar sözlər: inklüziv təhsil, təhsildə humanizm, təhsildə islahat, əqli və fiziki qüsur

Kifayat Gurban Mansimova
On the theoretical fundamentals of inclusive education 
Abstract
The model of inclusive education sets aims the implementation of new reforms in education, additions and amendments to the laws on education, inculcation of new knowledge and skills in staff training, enrichment of the material and technical base of all educational institutions, etc.  the implementation of comprehensive manner at the classroom, school and even the state level.As inclusive education contains humanistic values it becomes more widespread. Inclusive education, which is essentially humanistic and based on democratic principles, requires equal opportunities for all and a fair approach to every member of society, regardless of race, religion, financial status, mental or physical capacity, not only within the school and at the level of the education system, but also throughout society.
Key words: inclusive education, humanism in education, reform in education, mental and physical disability




Baxış: 849