Arxiv
ELMİ İŞ - 2025 Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007
Sevinj Tahmaz Hajiyeva
Azerbaijan State Pedagogy University
PhD on the pedagogical sciences
h.sevinj_88@yahoo.com

EFFECTIVENESS EMOTIONAL INTELLIGENCE (EI) IN TEACHING
Abstract
The modern system encourages teachers to be more mobile, which requires qualities such as emotional intelligence and communication competence. In this research examined relationship between emotional intelligence and teaching effectiveness in high education. Teachers who are emotionally intelligent are more likely to identify their own emotional conditions and can avoid any negative situation by reflecting the awareness. High emotional intelligent teachers are more effective than low emotional intelligent teachers (Perry and Ball 2007). So the objective of my study is to make aware educational institutes about the positive role of emotional intelligence in effective teaching practice and to make them realize to provide trainings to the teachers about developing emotional intelligence in them.
Key word: High education, effective teaching, emotional intelligence (EI), teaching effectiveness

Sevinc Təhməz qızı Hacıyeva
Tədrisdə emosional zəka (ez) effektivliyi
Xülasə
Müasir sistem müəllimləri daha mobil olmağa sövq edir ki, bu da emosional intellekt və ünsiyyət bacarıqları kimi keyfiyyətlər tələb edir. Bu tədqiqatda yüksək təhsildə emosional zəka ilə tədrisin effektivliyi arasında əlaqə araşdırılmışdır. Emosional intellektli müəllimlər öz emosional vəziyyətlərini daha çox müəyyən edə bilirlər və şüurunu əks etdirərək hər hansı neqativ vəziyyətdən qaça bilərlər. Yüksək emosional intellektli müəllimlər aşağı emosional intellektli müəllimlərdən daha təsirli olurlar (Perry and Ball 2007). Beləliklə, mənim tədqiqatımın məqsədi təhsil müəssisələrini emosional zəkanın effektiv tədris təcrübəsində müsbət rolu haqqında məlumatlandırmaq və onlarda emosional intellektin inkişafı ilə bağlı müəllimlərə təlimlər keçirmələrini həyata keçirməkdir.
Açar sözlər: yüksək təhsil, effektiv tədris, emosional intellekt (EI), tədrisin effektivliyi




Baxış: 694