Arxiv
ELMİ İŞ - 2025 Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007
Zəhra Etibar qızı Babayeva
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti

PSİXİ   İNKİŞAFINDA LƏNGİMƏ OLAN UŞAQLARDA
İDRAKİ   PROSESLƏRİN XÜSUSİYYƏTLƏRİ

Açar sözlər: psixi inkişafda ləngimə, idrak fəaliyyəti, patologiya, korreksiya  sistemi,Hafizə, intellektual inkişaf səviyyəsi, eşitmə-görmə-motorikanın koordinasiyası, qavrayış,idraki sfera, təkrarlamaq, anlamaq, yadda saxlama, ünsiyyət.
Key words: mental retardation, cognitive activity, pathology, correction system, memory, level of intellectual development, auditory-visual-motor coordination, perception, cognitive sphere, repetition, comprehension, memory, communication 
Ключевые слова: задержка в психическом развитии, познавательная деятельность, патология, система коррекции, память, уровень интеллектуального развития, координация слухо-зрительно-моторных навыков, восприятие, восприятие, повторение, понимание, память, общение.

Psixi inkişafın ləngiməsi olan uşaqların psixi proseslərinin və təlim imkanlarının tədqiqi zamanı  idrakında, emosiaonal-iradi sferalarında, davranışlarında və bütövlükdə   şəxsiyyətlərində  bir  sıra   spesefik  xüsusiyyətlər aşkar olunmuşdur. Psixi ləngiməsi olan uşaqlar aşağıdakı xüsusiyyətlərə malikdir:
=Yüksək zəiflik nəticəsində iş qabiliyyətinin aşağı olması;
=İradə və emosiyaların zəifliyi müşahidə olunur;
=Söz ehtiyyatının az olması;
=İntellektual fəliyyətin aşağı olması;
=Oyun fəaliyyəti natamam formalaşır;
=Hafizənin bütün növlərində inkişafsızlıq müşahidə edilir;
= Özünə nəzarət səviyyəsi aşağı olur;
Məktəb təlimi üçün analiz, sintez, müqayisə, ümumiləşdirmə kimi təfəkkür əməliyyatı formalaşmamış olur (onlar öz fəaliyyətlərini planlaşdıra, məsələdə istiqamətləri tapa bilmirlər).


Baxış: 1692