Arxiv
ELMİ İŞ - 2025 Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007
Turan Əlbəndə qızı Şahvələdli Qədimova
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti
91turan@gmail.com


EŞİTMƏ POZULMASI OLAN UŞAQLARIN ŞİFAHİ
NİTQ İNKİŞAFININ ƏSAS ŞƏRT VƏ MƏRHƏLƏLƏRİ
Xülasə
Eşitmə pozulması olan uşaqlarda nitqin tələffüz tərəfi eşitmə pozulmasının dərəcəsindən çox asılıdır. Kar uşaqlar üçün sözlərin vizual qavranılması dil ilə tanışlığın ilk mərhələsidir. Şifahi nitqin öyrənilməsi görmə qavrayışından, nitqin motor komponentlərindən çox aslıdır. Kar uşaqlarla aparılan nitq təlimlərində ardıcıl olaraq şagirdlər səsləri tələffüz etməyi, dodaqdan oxumağı, yazmağı, həmçinin müşahidə etməyi bacarmalıdırlar. Uşaqlar sərbəst oxuyub yazmağı və təmiz tələffüzü təkmilləşdirərək, qrammatika üzrə biliklərin əldə etməlidirlər. Bu onların nitqlərinin inkişafı üçün çox vacib şərtlərdən bir neçəsidir.
Açar sözlər: Şifahi nitq, tələffüz, qrammatika, görmə qavrayışı, əqli inkişaf

Maın condıtıons and stages of development of oral speech ın chıldren wıth hearıng dısorders
Summary
In children with hearing impairment, the pronunciation aspect of speech is highly dependent on the degree of hearing impairment. For deaf children, visual perception of words is the first step in learning a language. The study of oral speech is very much based on visual perception, the motor components of speech. In speech training with deaf children, students should be able to consistently pronounce sounds, read aloud, write, and observe. Children should acquire knowledge of grammar by improving their reading and writing skills and clear pronunciation. These are some of the most important conditions for the development of their speech. 
Key words: Oral speech, pronunciation, grammar, visual perception, mental development




Baxış: 1321