DOIhttps://doi.org/10.36719/2706-6185/01/13-18


Əli Umud oğlu Əliyev

Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti, Ağcabədi filialı

filologiya üzrə fəlsəfə doktoru

eli.eliyev.54@mail.ru 


ERMƏNİLƏRİN SAXTALAŞDIRMA SİYASƏTİNƏ TARİXİ BAXIŞ


Xülasə

Erməni milləti əsrlər boyu Rusiya imperiyasının, daha sonra isə Sovet imperiyasının dəstəyi ilə Azərbaycan torpaqlarında məskunlaşaraq hər cür məkrli addımlar ataraq, onu özlərinə çevirməyə çalışıb. Tarixi araşdırmalar göstərir ki, ermənilər Qafqaz Albaniyasına sonradan gəliblər. Onlar daim Albaniyanın erməni tayfası ilə assimilyasiya olunurlar. Albanların xaçı öz-özünə təsvir edilmiş, əksinə qədim albanların və sonrakı azərbaycanlıların təfəkkürünə həkk olunmuşdur. Bu məqsədlə İslam amilindən istifadə ediblər. Və bu amil onlara Qafqaz Albaniyasının bugünkü tarixini yenidən müəyyənləşdirməyə imkan verib. Halbuki, ölkəmizin ərazisində mövcud olan toponimlər, xalqda arasında işlənən bir çox sözlər millətimizin xaça sitayiş etdiyini sübut edir.

Ümumiyyətlə, ermənilərin əsas xüsusiyyəti və siyasi xətti bu diyarın ətraf torpaqlarını və mədəniyyətlərini özünü aktuallaşdırmaq yolu ilə öz “qədim tarixlərini” yazmaq idi. Bunun sübutu erməni dili, mətbəxi, musiqisi və s. göstərilə bilər.

Açar sözlər: Qafqaz Albaniyası, Alban xaçı, ərmən tayfası, haylar, millət, xalq, ermənilər 


Ali Umud Aliyev

Azerbaijan State Pedagogical University, Agjabadi branch

Ph.D. in Philology

eli.eliyev.54@mail.ru 


Historical review to the armenians’s falsifing policy


Abstract

For centuries, the Armenian nation, with the support of the Russian Empire and then the Soviet Empire, settled in the lands of Azerbaijan, taking all sorts of insidious steps and trying to make it their own. Historical investigations show that Armenians came to the Caucasus Albania later. They constantly assimilated with the Armenian tribe of Albania. The Albanians' cross has been self-portrayed, and in the contrary has been engraved in the thinking of ancient Albanians and later Azerbaijanis. To this end, they have used the Islamic factor. And this factor has allowed them to redefine the history of Caucasian Albania today. However, the toponyms that exist on the territory of our country, and many of the words used in the nation, prove that our nation was worshiping to a cross.

In general, the main feature and the political line of the Armenians was the writing of their own "ancient history" by way of self-actualization of the surrounding lands and cultures of this land. Proof of this is Armenian language, cuisine, music and so on. can be shown.

Keywords: Caucasian Albania, Albanian cross, armenian tribe, hays, nation, people, armenians 





Baxış: 1419