https://doi.org/10.36719/2706-6185/44/23-26
Gündüz Paşayev
Heydər Əliyev adına Hərbi İnstitut
fizika-riyaziyyat elmləri üzrə fəlsəfə doktoru
https://orcid.org/0009-0004-6437-2417
gunduzpashyev90@gmail.com
Tahir İsmayılov
Heydər Əliyev adına Hərbi İnstitut
https://orcid.org/0009-0006-9780-8381
Fizika kursunun bəzi mövzularının təkrar edilməsi və ümumiləşdirilməsi
Xülasə
Müasir təhsil proqramlarında müxtəlif inovativ üsulların, texniki və texnoloji vasitələrin tətbiq olunmasına baxmayaraq, öyrədilmə və öyrənmə prosesi daim inkişafdadır. Hər hansı məlumatın öyrəniciyə çatdırılması və öyrənici tərəfindən mənimsənilməsi üçün müəllim tərəfindən tətbiq edilən metodikanın xüsusi rolu danılmazdır. Konkret olaraq hər bir mövzunun öyrənilməsi fərqli metodik yaxınlaşma tələb etdiyindən, konseptual elmi yaxınlaşmanı saxlamaqla keyfiyyətcə dərslərin məzmununun yeniləşdirilməsi mühüm amillərdəndir.
Təqdim olunan məqalədə imtahana hazırlıq vaxtı fizika kursunun “Kinematika” bölməsində hərəkətin kinematik tənlikləri mövzusunun qısa analizi və yekunu verilmişdir. Mövzunun mənimsənilmə səviyyəsinin qiymətləndirilməsi üçün optimal hesab etdiyimiz metodika təklif olunmuşdur. Dərsin təşkili və keçirilməsində ağırlıq mərkəzi fundamental nəzəri biliklərin tətbiqində öyrənicilərin də fəal iştirakçısı olduğu məsələ və çalışmaların seçilməsi prosesinə tərəf sürüşdürülmüş, eyni zamanda praktik məsələlərin həllinə üstünlük verilmişdir ki, bu da fiziki qanunların bir növ əyaniliyini nümayiş etdirən faktoloji materiala çevrilməklə, bu qanunların müəyyən sərhədlər daxilində obyektiv qanunlar olduğunu nümayiş etdirmiş olur. Fikrimizcə fənn müəllimi tərəfindən hər bir mövzunun yekun dərs variantının hazırlanması yaxşı məqsədəuyğun olar.
Açar sözlər: fizika, analiz, kinematika, imtahan, qrafik, işçi proqram, təcil