DOI: 10.36719/2706-6185/04/38-41
Mahirə Adil qızı Cabbarova
Bakı Dövlət Universiteti
magistrant
«İQTİSADİYYATIN ƏSASLARI» FƏNNİNİN COĞRAFİYAYA
TƏTBİQ EDİLMƏSİ VƏ ƏHƏMİYYƏTİ
Xülasə
Ümumtəhsil məktəblərində coğrafiya bir çox elmlərlə inteqrasiya olunmuş şəkildə tədris olunur. Coğrafiyanın iqtisadiyyatla inteqrasiyası daha çox diqqəti cəlb edir. İqtisadiyyat bəşər tarixinin ilk dövrlərindən insan fəaliyyətinin əsas sahəsi olmuşdur. Şagirdlərə iqtisadi biliklərin öyrədilməsi müxtəlif illərdə müxtəlif formalarda olmuşdur. İqtisadiyyata aid biliklərin öyrənilməsi və möhkəmləndirilməsi müasir məktəb təcrübəsində sadə-kompleks prinsipinə uyğun olaraq həyata keçirilir.
Açar sözlər: istehsal, istehlak, tələb, təklif, əmək haqqı, əmək bölgüsü, iqtisadiyyat
Mahira Adil Jabbarova
Baku State University
master student
Application and importance of the subject "Fundamentals of economy" to geography
Abstract
Geography is taught in general education schools in an integrated manner with many sciences. The integration of geography with economics attracts more attention. Economy has been the main field of human activity since the early days of human history. The teaching of economic knowledge to students has been in different forms in different years. The study and strengthening of knowledge related to economics is carried out in modern school practice in accordance with the principle of simple-complex.
Keywords: production, consumption, demand, supply, wages, division of labor, economy