DOI: 10.36719/2706-6185/04/47-50
Nigar Mehman qızı Quliyeva
Bakı Dövlət Universiteti
magistrant
nigar.quliyeva.5649@gmail.com
AZƏRBAYCAN VƏ POLŞA MƏKTƏBLƏRİNDƏ TƏDRİS OLUNAN 8-Cİ SİNİF
DƏRSLİKLƏRİNİN MÜQAYİSƏLİ TƏHLİLİ
Xülasə
Təhsil müəssisələrində coğrafiyanın tədrisi son illərdə aparılan təhsil islahatlarının tələblərinə uyğun olaraq dəyişir. Maraqlıdır ki, tətbiq edilən dəyişikliklər dünya praktikasında mövcuddur. Bu məqsədlə dünyanın müxtəlif ölkələrində tərtib olunmuş dərsliklərin məzmununu və strukturunu öyrənmək, onların spesifik xüsusiyyətlərini müəyyən etmək, təhsil sistemimizə uyğun olan nümunələrdən istifadə etmək, aparılan islahatların səmərəliliyini artırmaq mümkündür.
Azərbaycanda tərtib edilən dərsliyin ən mühüm üstün cəhəti fiziki və iqtisadi-sosial coğrafiyanın sintezinin yaradılması nəticəsində formalaşdırılan vahid coğrafi təfəkkürün formalaşdırılmasıdır.
Açar sözlər: azərbaycan dərsliyi, polşa dərsliyi, təhsil proqramı, illüstrasiya, təhlil
Nigar Mehman Guliyeva
Baku State University
master student
nigar.quliyeva.5649@gmail.com
Comparative analysis of 8th grade textbooks taught in Azerbaijani and Polish schools
Abstract
The teaching of geography in educational institutions is changing in accordance with the requirements of educational reforms carried out in recent years. It is interesting that the applied changes exist in world practice. For this purpose, it is possible to study the content and structure of textbooks compiled in different countries of the world, to determine their specific features, to use examples that are relevant to our education system, to increase the effectiveness of reforms.
The most important advantage of the textbook compiled in Azerbaijan is the formation of a unified geographical thinking, which is formed as a result of the creation of the synthesis of physical and economic-social geography.
Keywords: azerbaijani textbook, polish textbook, educational program, illustration, analysis