Arxiv
2024 Natiq Elxan oğlu Huseynov
Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti / UNEC
doktorant
Natig_Huseynov@unec.edu.az
SÜNİ İNTELLEKTİN BRENDİNQƏ TƏSİRLƏRİ
Xülasə
Bu araşdırma, Sİ köməyi ilə bir markanın qlobal onlayn bazarda necə tanındığını və yerləşdirildiyini təhlil etməyə çalışdı. Bundan əlavə, araşdırma mövcud bazar ssenarilərini, strateji planlaşdırmanı, yeni məhsulun inkişafını, qiymət qərarlarını, paylama kanallarını qiymətləndirmək üçün brendinqin Sİ ölçülərinə diqqət yetirir. Menecerlər bazarın real vaxt ssenarisini başa düşə, məhsulun görünməsi və rəqəmsal məkanda kanalların mövcudluğu üçün alternativ həllər təqdim edə bilirlər. Avtomatlaşdırma sayəsində müştərilərə sosial media və onlayn forumlarda brend seçimləri əsasında fərdiləşdirilmiş məhsul və xidmətlər təklif oluna bilir. Müştəri əlaqəsi marka imicini artırmağa kömək edir. Bundan əlavə, Sİ təşkilata müştəri məlumatlarını səs tanıma, sosial media ilə qarşılıqlı əlaqə, bədən jesti, üz ifadəsi ilə müəyyən etməyə kömək edir; emosional cəlbedicilik şirkətlərə müştərilərin seçimlərini anlamağa kömək edir. Bundan əlavə, süni intellekt həm də müştərilərin zövqünün və seçimlərinin heterojenliyini başa düşmək üçün seqmentləşdirmə, hədəfləmə və təxirə salma üzrə üstünlüklər verir. Bundan əlavə, satın alma qərarları tövsiyə edir. Strateji planlaşdırmada Sİ-nin tətbiqi marka dəyərinin artması ilə müştəri məmnuniyyətini artırır. Sİ yardımı ilə sosial mediada boşluqları, fərdiləşdirməni və trend yazılarını müəyyən etməklə firmalar yeni məhsul inkişaf etdirə bilirlər.Açar sözlər: süni intellekt, brend davamlılığı, semantik brend dərəcəsi, interaktiv agent
Natig Elkhan Huseynov
Effects of artificial intelligence on branding
Abstract
This study sought to analyze, with the help of Aİ, how a brand is recognized and positioned in the global online market. Furthermore, the study focuses on the Aİ dimensions of branding to evaluate current market scenarios, strategic planning, new product development, pricing decisions and distribution channels. Managers can understand real-time market scenario and provide alternative solutions for product visibility and availability of channels in digital space. Thanks to automation, personalized products and services can be offered to customers in social media and online forums according to their brand preferences. Customer feedback helps improve brand image. In addition, Aİ helps the organization identify customer information through voice recognition, social media interaction, body movements and facial expressions; Emotional appeal helps companies understand customer choices. AI also provides advantages in segmentation, targeting and procrastination to understand the heterogeneity of customers' tastes and preferences. It also recommends purchasing decisions. Aİ application in strategic planning increases customer satisfaction with increasing brand value. With the help of Aİ, companies can develop new products by identifying gaps, customizations and trending posts in social media.
Key words: artificial intelligent, brendinq, brand sustainabilitiy, interactive agent
MƏQALƏNİ YÜKLƏ
[191.65 Kb] (yüklənib: 54)
Baxış:
596