Gülgəz Altay qızı Bəndəliyeva
 Xəzər Universiteti
magistrant

ŞAGİRD MOTİVASİYASININ YÜKSƏLDİLMƏSİ
Xülasə
Araşdırmada mövzuya aid müxtəlif ədəbiyyatlar nəzərdən keçirilərək motivasiya haqqında ümumi məlumat verilmişdir. Dörnyei (2001) araşdırmasına əsasən motivasiyanın necə yaradıldığı, necə artırılacağına aid üç mərhələsi haqqında danışılmışdır. Gorhan və Christopher (1992) araşdırmasına əsasən müəllimin motivasiyanı azaldan davranışları haqqında danışılmışdır. Sonda isə motivasiyanın növləri olan daxili, xarici və müvəffəqiyyət motivasiyası xarakterizə edilmişdir.
Son illərə aid mövzu ilə əlaqəli çoxlu tədqiqatlar mövcuddur. Bir neçəsini misal göstərmək olar: Smith, Darves (2017). Encouraging student autonomy, through higher order thinking skills; Göğüş, Yetke. (2014). Öğretmen Yontemlerinin Çeşitlendirilmesi ile öğrenci motivasiyonunun artırılması; Vatansever Bayraktar, (2015), Sınıf yonetiminde öğrenci motivasiyonu ve motivasiyonu etkileyen etmenler; və başqaları. 
Bu çalışmanın əsas məqsədi: motivasiya haqqında müəyyən ədəbiyyatları nəzərdən keçirərək, müxtəlif təcrübələrlə tanış olaraq motivasiyaya aid bəzi məqamları qeyd etmək və müəllimlərə bu sahədə müəyyən qədər kömək etməkdir. 
Açar sözlər: motivasiya, şagird, davranış, müəllim, dərs

Gulgaz Altay Bandaliyeva
Encouraging student motivation
Summary
The study provides an overview of motivation by reviewing various literature on the subject. According to Dornyei’s (2001) study, there are three stages in how motivation is created and how it is increased. According to a study by Gorhan and Christopher (1992), teachers’ motivational behaviors are discussed. In the end, the tayps of motivation internal, external and motivation for success are characterized.
There is a lot of research on the subject in recent years. Here are a few examples: Smith, Darves (2017). Encouraging student autonomy, through higher order thinking skills; Göğüş, Yetke. (2014). Increasing student motivation by Diversifying Teacher Methods; Vatansever Bayraktar, (2015), Student motivation and factors affecting motivation in classroom management; and others. 
The main purpose of this study: reviewing certain literature on motivation, getting acquainted with different experiences, noting some points related to motivation and helping teachers to some extent in this field.
Key words: motivation, student, behavior, lesson 

MƏQALƏNİ YÜKLƏ [113,71 Kb] (yüklənib: 32)


Baxış: 383
Ünvan:
AZ1073. Bakı ş., Yasamal r-nu,
Mətbuat pr., 529-cu məhəllə
“Azərbaycan” nəşriyyatı, 6-cı mərtəbə
Tel.:    +994 12 510 63 99
Mob.: +994 50 209 59 68
           +994 55 209 59 68
© 2019 AEM
E-mail:
[email protected], [email protected]