DOI: https://doi.org/10.36719/2706-6185/08/5-9
Aynurə Şəmil qızı Tomuyeva
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti
kimya üzrə fəlsəfə doktoru
Mələk Elbrus qızı Musayeva
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti
magistrant
KİMYANIN TƏDRİSİNDƏ İNTEQRATİV TƏLİMİN TƏŞKİLİ
Xülasə
Məqalədə müasir dövrdə ən çox işlədilən inteqrasiya anlayışı, onun mahiyyəti, səviyyələri haqqında məlumat verilir, digər fənlərlə yanaşı kimya fənni kurikulumunda da inteqrasiyanın əsas prinsip kimi nəzərə alınır. Kimya dərslərində inteqrasiyadan və inteqrativ kurikulumdan istifadənin zəruriliyi göstərilir. Kimya dərsləri inteqrasiya və inteqrasiya olunmuş kurrikulumdan istifadənin zəruriliyini nümayiş etdirir. Hazırkı məqalə kurrikuluma, xüsusən də elm fənninə inteqrasiya ehtiyacını əsaslandırmaq cəhdidir. Biliyin şagirdlərə ən dolğun formada və daha psixoloji şəkildə çatdırılması üçün kurrikuluma inteqrasiyanın tətbiqi zərurətini ortaya qoya bilən bir çox ardıcıl mövcud rəqabətli arqumentlər ola bilər.
Açar sözlər: inteqrativ təlim, yeni yanaşmalar, kurrikulum, təhsil, inteqrasiya
Aynura Shamil Tomuyeva
Azerbaijan State Pedagogical University
PhD in chemistry
Malak Elbrus Musayeva
Azerbaijan State Pedagogical University
master student
melekmusayeva10@gmail.com
Organization of integrative learning in chemistry education
Abstract
The Article presents information on the most commonly used consept of inteqration, its es-sence, levels; inteqration is noted as the main principle in the chemical subject curriculum, along with other subjects. The chemistry lessons demonstrate the need to use inteqration and inteqrated curriculum. The present article is an attempt to justify the need of integration in curriculum, especially in the discipline of science. There can be many parallel existing competitive arguments which can establish the need of introducing integration into curriculum to deliver the knowledge to the learners in its most complete form and in a more psychological way.
Keywords: integrated education, new approaches, curriculum, education, integration