DOI: https://doi.org/10.36719/2706-6185/08/10-16
Arzu Əbülfət qızı Paşayeva
Bakı Dövlət Universiteti
fəlsəfə doktoru üzrə dissertant
Maya Elmuraz qızı İbrahimova
Bakı Dövlət Universiteti
bakalavriat
Nərmin Daşqın qızı Məmmədova
Bakı Dövlət Universiteti
bakalavriat
Nərgiz Xaləddin qızı Abbaszadə
Bakı Dövlət Universiteti
bakalavriat
KİMYA DƏRSLƏRİNDƏ BEYİN HƏMLƏSİ METODUNDAN İSTİFADƏ
Xülasə
Məqalədə kurikulumun əhatə etdiyi məzmun xətləri, məzmun standartları, fəaliyyət istiqamətləri haqqında məlumat verilir. Ümumi təhsil üzrə təhsil proqramında (kurikulumunda) aşağıdakılar əhatə olunur: ümumi təhsilin səviyyələri üzrə təlim nəticələri və məzmun standartları; ümumi təhsilin hər bir səviyyəsində tədris olunan fənlər; ümumi təhsilin səviyyələri üzrə həftəlik dərs və dərsdənkənar məşğələ saatlarının miqdarı; ümumi təhsil sistemində pedaqoji prosesin təşkili prinsipləri; təlim nailiyyətlərinin (nəticələrinin) qiymətləndirilməsi və monitorinqi. Fənn kurikulumu - fənn üzrə məqsəd və vəzifələri müəyyənləşdirən və ona doğru istiqamətlənmiş standartların reallaşması üçün zəruri fəaliyyətləri əhatə edən konseptual sənəddir. Məqalədə, beyin həmləsi metodunun didaktik aspektlərinin xüsusiyyətləri izah edilməsində mövzunun aktuallığı əsaslandırılır, VIII siniflərdən nümunələr verilmişdir. Bu nümunələrdə beyin həmləsi metodundan istifadə olunur.
Açar sözlər: beyin həmləsi, təlim, tərbiyə, kurikulum, məzmun xətti, standart, inteqrasiya, oksidləşmə, reduksiya
Arzu Abulfat Pashayeva
Baku State University
PhD candidate
Maya Elmuraz Ibrahimova
Baku State University
bachelor
Narmin Dashgin Mammadova
Baku State University
bachelor
Nargiz Khaladdin Abbaszade
Baku State University
bachelor
nergiz.abbaszade1@gmail.com
Using the brain storm method in chemistry lessons
Abstract
The article provides information on the content lines, content standards, lines of activity covered by the curriculum. The general education educational program (curriculum) covers the following: learning outcomes and content standards for the levels of general education; subjects taught at each level of general education; the number of hours of weekly lessons and extracurricular activities for the levels of general education; principles of organizing the pedagogical process in the general education system; evaluation and monitoring of training achievements (results). The subject curriculum is a conceptual document that defines the goals and objectives of the subject and includes the necessary activities for the realization of the standards directed towards it. The article substantiates the relevance of the topic, the characteristics of the didactic aspects of the method of brainstorming are explained, the samples from VIII classes are given in the article. In these examples the method of brainstorming is used.
Keywords: brainstorm, training, education, curriculum, line content, standard, integration, oxidation, reduction