DOI: https://doi.org/10.36719/2706-6185/08/22-25
Ülviyyə Rövşən qızı Qurbanova
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti
magistrant ulviyyagurbanova01@gmail.com
KİMYANIN TƏDRİSİNDƏ FƏALİYYƏTİN AKTUAL MƏSƏLƏLƏRİ
Xülasə
Məqalədə təlim prosesində iştirakçıların insan resursları baxımından idrak fəaliyyətinin təmin olunmasını şərtləndirən mənəvi enerjinin mahiyyəti, ondan istifadənin texnoloji cəhətləri, başlıca amilləri nəzəri və praktiki olaraq təhlil edilmiş, müvafiq tədqiqat nəticələri təsbit olunmuşdur. Müəllimin ümumi və pedaqoji mədəniyyətinin güzgüsü, göstəricisilərindən biridə dərsdir. Təhsilin keyfiyyəti cəmiyyətin inkişafının əsasını təşkil edən mühüm göstərici kimi bütün zamanlarda dəyərli olmuşdur. Tədris pdosesində şagirdlərə hazır, həll olunmuş biliklər verilməsin, onları fəaliyyətə sövq edən, yaradıcılıq axtarışlarına istiqamətləndirən metodlardan istifadə etməklə, öyrəndikləri fənni sevdirmiş oluruq.
Açar sözlər: təlimdə fəaliyyət, resurslar, informasiyalar, taksonomiyalar, mərhələlər, fəaliyyət, tədris prosesi, fəal- interaktiv təlim, dərsin təşkili və idarə olunması, yaradıcı təfəkkür, praktiki təcrübə
Ulviya Rovshan Gurbanova
Azerbaijan State Pedagogical University
master sudent
Current issues of activity in chemistry education
Abstract
This article reveals the essence of the educational process - theoretical and practical analysis of the essence of spiritual energy, technological features of its use and the corresponding research results that provide cognitive work of participants from the point of view of human resources. Lesson is a mirror of general and pedagogical culture of the teacher, indicator of her intellectual richness, knowledge level and worldwide. The quality of education has always been valuable as an important indicator that forms the basis of society's development. In the teaching process, we make students fall in love with the subject they are studying by using methods that prompt them to act and guide them to creative searches rather than giving them ready-made, solved knowledge.
Keywords: training activities, resources, information, taxonomies, stages, activity, teaching process, active-interactive training, organization and management of the lesson, creative ming, practical experience