DOI: https://doi.org/10.36719/2706-6185/08/30-33
Sara Mehman qızı Əliyeva
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti
magistrant
ZEHİN XƏRİTƏNİN TƏLİM PROSESİNDƏ YERİ VƏ ƏHƏMİYYƏTİ
Xülasə
Şagirdlərin və tələbələrin tədrisində zehin xəritələrindən istifadənin istiqamətləri və bəzi xüsusiyyətləri əsası göstərir. Pedaqoji ali təhsil müəssisələrinin müəllim və tələbələri üçün icmal maraqlı ola bilər, dünyagörüşlərini genişləndirməyə imkan verir. Tələbələr zehin xəritələrdən öyrənmə və ya öyrənmə vasitəsi kimi istifadə etdikdə, onlar anlayışları daha asan qavraya bilirlər, çünki onlar özlərini təlim prosesinə inteqrasiya edirlər. Məqalədə təhsilin keyfiyyətinin və səmərəliliyinin yüksəldilməsində şagirdlərin idrak fəaliyyətinin təmin edilməsində , vizual resurslar, əqli təlim prosesinin rolunda zehin xəritələr və onların məzmunu, xüsusiyyətləri, əsas məqamları və tətbiqi ilə bağlı məsələlərə dair müvafiq təkliflər verilir.
Açar sözlər: zehin xəritəsi, təhsil məlumatları, şagirdlər, tələbələr, məktəb
Sara Mehman Aliyeva
Azerbaijan State Pedagogical University
master student
The place and importance of mind map in the learning process
Abstract
The main directions and some features of the use of mind maps in teaching schoolchildren and students are shown. The review may be of interest to teachers, students of pedagogical higher educational institutions, will allow to expand their professional horizons. When students use mind maps as a teaching or learning tool, they can grasp concepts more easily because they integrate themselves into the learning process. In the article is stresses issues related to the application, theme, features of visual resources in the increasing quality and efficiency of education and is giving relevant offer.
Keywords: intelligence cards, educational information, schoolchildren, students, school