Arxiv
2024 Elnarə Qoşqar qızı Rəsulova
Gəncə Dövlət Universiteti
dissertant
elnara.rasulova70@gmail.com
TƏSVİRİ İNCƏSƏNƏTİN TƏDRİSİ PROSESİNDƏXALQ
YARADICILIĞI ÜZRƏ NƏZƏRİ BİLİKLƏRİN VERİLMƏSİ
YARADICILIĞI ÜZRƏ NƏZƏRİ BİLİKLƏRİN VERİLMƏSİ
Xülasə
Təsviri incəsənət fənninin tədrisində, sinif-dərs prosesində göstərilən istiqamətlərdə şagirdlərə müvafiq məlumatların verilməsi. Onların rəsmetmə fəaliyyəti ilə üzvi şəkildə əlaqələndirilməsi indiki dövrdə təsviri incəsənət tədrisi üzrə qarşıda duran və müntəzəm, sistemlə həyata keçirilən vəzifələrdən sayılır. Buna görə də V-IX siniflərin təsviri incəsənət dərslərində şagirdlərin bədii-estetik zövqünü, rəsmetmə qabiliyyətlərini inkişaf etdirmək üçün yeri gəldikcə xalq yaradıcılığının geniş yayılan nümunələrinə istinad edilməlidir. Müxtəlif formalı xalq yaradıcılığı nümunələri öz növbəsində müxtəlif qəbildən olan insanların estetik tələbatını ödəmək baxımından da mühüm əhəmiyyət kəsb etmişdir. Belə ki, bədii tikmə, xalçaçılıq və s. vasitəsilə meydana çıxarılan sənət nümunələri əsrlərdən-əsrlərə, nəsillərdən-nəsillərə keçərək xalq sənətkarlarının peşə məharətini, bədii-estetik zövqünü nümayiş etdirmişdir. Belə bir mövqe eyni zamanda ayrı-ayrı növ və janrlardakı nümunələrin əsas mahiyyəti, ifadə vasitələri, xarakterik xüsusiyyətləri haqqında düzgün biliyə, təsəvvürə malik olmaq zərurətini qarşıya qoyur.
Açar sözlər: təsviri incəsənət, incəsənət və sənətkarlıq, folklor nümunələri, növ və janrlar, bədii fəaliyyət, estetik hisslər
Elnara Goshgar Rasulova
Providing theoretical knowledge on folk art in the process of teaching fine arts
Summary
To provide relevant information to students in the teaching of fine arts, in the areas indicated in the classroom. Organically linking them with drawing activities is one of the forthcoming and regular, systematic tasks in the teaching of fine arts. Therefore, in order to develop students' artistic and aesthetic taste and drawing skills in the fine arts classes of V-IX grades, it is necessary to refer to the widespread examples of folk art. Examples of different forms of folk art, in turn, were important in terms of meeting the aesthetic needs of different types of people. Thus, artistic embroidery, carpet weaving, etc. The works of art created by Such a position also emphasizes the need to have accurate knowledge and imagination about the essence, means of expression, characteristics of examples of different types and genres.
Key words:fine art, arts and crafts, folklore patterns, look and genres, artistic activity, aesthetic feelings
MƏQALƏNİ YÜKLƏ
[109.64 Kb] (yüklənib: 38)
Baxış:
594