Arxiv
2024 Ülvi Vüqar oğlu Qurbanzadə
Bakı Mühəndislik Universiteti
magistratura
ulvi.qurbanzade98@gmail.com
İCTİMAİYYƏTLƏ ƏLAQƏLƏRDƏ ƏSAS KOMMUNİKASİYA
VASİTƏSİ KİMİ SOSİAL MEDİA
VASİTƏSİ KİMİ SOSİAL MEDİA
Xülasə
Bu məqalədə ictimaiyyətlə əlaqələrin əsas vasitələrindən olan sosial medianın istər təşkilat imicini qorumaqda, istərsə də, təşkilatın bazarda davamlı fəaliyyət göstərə bilməsi üçün nə qədər kritik əhəmiyyətə sahib olmasından bəhs edilmişdir. Araşdırmada gündəlik sosial mediadan istifadə edən kütlənin yaş ortalaması, ən çox istifadə edilən sosial şəbəkələr və ölkəmizdə sosial media ilə bağlı vəziyyət qeyd edilmişdir. Həmçinin statistik məlumatlar əsasında sosial media istifadəçiləri haqqında məlumatlara araşdırmada yer verilmişdir. İctimaiyyətlə əlaqələr ilk vaxtlar propaqanda vasitəsi kimi istifadə olunmuşdur. Günümüzdə ictimaiyyətlə əlaqələr, qurumlarla ictimaiyyət arasında körpü rolunu oynamaqdadır. İctimaiyyətə əlçatanlığı isə sosial media təmin etməkdədir. Texnologiyanın irəliləməsi nəticəsin XX əsrin sonlarından qəzet və jurnalların yerlərini soial media almaqdadır. Geniş kütləyə sahib olan sosial media nə qədər önəmli olduğunu göstərməkdədir.
Açar sözlər: sosial media, ictimaiyyətlə əlaqələr, sosial şəbəkə, internet, facebook, twitter, bloqlar, instagram, YouTube
Ulvi Vugar Gurbanzade
Social media as the main means of communication in public relations
Summary
This article discusses the critical importance of social media, one of the main means of public relations, both in maintaining the image of the organization and for the organization to be able to sustain itself in the market. The study noted the average age of the population using daily social media, the most used social networks and the situation with social media in our country. The study also included information on social media users based on statistics. Public relations was first used as a means of propaganda. Today, public relations plays the role of a bridge between institutions and the public. Social media provides access to the public. As a result of advances in technology, newspapers and magazines have been replaced by social media since the late twentieth century. Social media, which has a wide audience, shows how important it is.
Key words: social media, public relations, social network, internet, facebook, twitter, blogs,instagram, YouTube
MƏQALƏNİ YÜKLƏ
[182.45 Kb] (yüklənib: 132)
Baxış:
1 007