Arxiv
2024 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 Arxiv
Hörmət Qənbərəli Cavadova
Bakı Dövlət Universiteti
fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru
Gülzar Qənbərəli Xanbabayeva
filologiya üzrə fəlsəfə doktoru

MÜASİR PEDAQOGİKANIN METODOLOJİ PROBLEMLƏRİ
Xülasə
Məqalədə metodologiya termininin mahiyyəti və məzmunu təhlil edilir, metodologiya ilə elmin əlaqəsinin müəyyən edilməsinə və bu əlaqənin dialektik tərəflərinin açılmasına daha çox diqqət yetirilir. Müəlliflər tədris reallığının və pedaqoji fəaliyyətin təkmilləşdirilməsinə metodologiyanın təsirinin əsas amillərini araşdırır, pedaqoji elmin məzmununun formalaşdırılmasında metodologiyanın rolunu müəyyənləşdirir. Məqalədə təsdiq olunur ki, tədris prosesinin təkmilləşdirilmısi və onun əsas komponentlərinin öyrənilməsi müəllimin metodik mədəniyyətindən asılıdır.
Açar sözlər: pedaqogika, təhsil, təlim, metodologiya, müəllim, pedaqoji fəaliyyət

Hormat Qanbarali Javadova
Gulzar Qanbarali Khanbabayeva

Methodological problems of modern pedagogy
Abstract
The article analyzes the nature and the content of the term “methodology”, and concludes that so far there is no clear approach to the notion definition. Much attention is paid to determine the relationship between methodology and science, and to reveal dialectical aspects of this relationship. The author studies the main factors of methodology influence on improving teaching reality and pedagogical activity, and defines the role of methodology in forming the content of pedagogical education. It is proved that the improvement of the educational process and study of its main components depends on methodological culture of a teacher.
Key words: pedagogy, education, training, methodology, teacher, pedagogical activity

MƏQALƏNİ YÜKLƏ [579,17 Kb] (yüklənib: 67)


Baxış: 424
Ünvan:
AZ1073. Bakı ş., Yasamal r-nu,
Mətbuat pr., 529-cu məhəllə
“Azərbaycan” nəşriyyatı, 6-cı mərtəbə
Tel.:    +994 12 510 63 99
Mob.: +994 50 209 59 68
           +994 55 209 59 68
© 2019 AEM
E-mail:
[email protected], [email protected]