Arxiv
2024 Ramazan Əzizxan oğlu Eyyubov
Bakı Slavyan Universiteti
riyaziyyat üzrə fəlsəfə doktoru
eyyubov54@mail.ru
Səbinə Elman qızı Əzizova
Bakı Slavyan Universiteti
sabiazizova2001@gmail.com
Şəhribani Əskər qızı Manafova
Bakı Slavyan Universiteti
manafovashehri@gmail.com
Dilarə Məmməd qızı Məmmədova
Bakı Slavyan Universiteti
mamedovadilara2002@gmail.com
İBTİDAİ SİNİFLƏRDƏ KƏMİYYƏTLƏRİN ÖLÇÜLMƏSİNİN
ÖYRƏDİLMƏSİ METODİKASI
ÖYRƏDİLMƏSİ METODİKASI
Xülasə
İşdə şagirdlərə ölçü elementlərinin öyrədilməsi ilə yanaşı, zəruri biliklərin mənimsədilməsi onların əqli inkişafları təmin edilir və idrak motivləri ilə formalaşır. Şagirdlərdə riyazi təfəkkürünün inkişaf etdirilməsində məsələnin rolu danılmaz faktdır. Əyaniliyin artırılmasında kəmiyyətə aid məsələlərin öyrədilməsi imkanları çox genişdir. Məsələ həllində kəmiyyətin öyrədilməsi məsələlərin modelinin qurulması məsələləri asanlıqla həll etməyə imkan verir. Kəmiyyət ölçmək üçün qabaqcadan qəbul edilmiş ölçü vahidi tətbiq edilir. Eyni bir kəmiyyət müxtəlif ölçü vahidləri ilə ölçülə bildiyindən, onun qiymətləri də müxtəlif ola bilər.
Açar sözlər: kəmiyyət, məsələ, məsafə, ölçü, sahə, sürət, yolRamazan Azizkhan Eyyubov
Sabina Elman Azizova
Shahribani Asker Manafova
Dilara Mammad Mammadova
Methods of teaching quantitative measurement in primary school
Abstract
In addition to teaching cildren the elements of measurement, the acquisition of the necessary knowledge ensures their mental development and is formed by cognitive motives. The role of the issue in the development of mathematical thinking in students is an undeniable fact. There are many opportunities to teach quantitative issues in increasing visibility. Quantitative learning in problem solving allows you to easily solve problems by building a problem model. A pre-accepted unit of measurement is used to measure quantity. since the same quantity can be measured in different units, its values can also be different.
Key words: quantity, problem, distance, mmeasurement, area, speed, road
MƏQALƏNİ YÜKLƏ
[265.54 Kb] (yüklənib: 131)
Baxış:
992