DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/84/130-137
Vüsalə Sabir qızı Sultanova
Bakı Slavyan Universiteti
vusalya.sultanova@mail.ru
İBTİDAİ SİNİFLƏRDƏ CƏBRİ MATERİALIN ÖYRƏDİLMƏSİ
Xülasə
İşdə ibtidai siniflərdə cəbr elementlərindən istifadə etmənin tətbiq edilməsi göstərilir. Göstərilir ki, şagirdlərin riyazi təfəkkürünün inkişaf etdirilməsi üçün cəbr elementlərindən istifadə etməsinin rolu danılmaz faktdır. Həmçinin cəbr elementlərindən istifadə etmənin tətbiq edilməsi onun qavranılması və məsələ həlli üçün əvəzsizdir, istifadə etmə imkanları çox genişdir.
Mövzunun dərindən öyrənilməsi və tədqiqi müasir dövrdə ibtidai siniflərdə də məntiqi təfəkkürün, alqoritmik düşüncə tərzinin inkişafına kömək edir. Dərsdə cəbr elementlərindən istifadə dərsləri öyrənməni xeyli asanlaşır, tədrisin daha mükəmməl qavranılmasına kömək edir. Cəbr elementlərindən istifadə etmənin tətbiq edilməsi konkret məsələni həll etmək üçün alətdir. Həm də bütün dərsdə cəbr elementlərindən istifadə etmənin tətbiq edilməsi vasitəsilə aparılarsa, uşaqların tədrisi daha dərindən mənimsəməyə səbəb olar.
Açar sözlər: cəbr elementləri, cəbri ifadə, hesab əməlləri, məsələ həlli, parça, pillə əməllər, şagird, tənliklər və bərabərsizliklər
Vusala Sabir Sultanova
Teaching algebra material in elementary grades
Abstract
The dissertation shows the application of the use of algebraic elements in primary school. It is shown that the role of students' use of algebraic elements to develop mathematical thinking is an undeniable fact. It is shown that the application of the use of algebraic elements is invaluable for its perception and solution, the possibilities of its use are very wide.
In-depth study and research of the subject contributes to the development of logical thinking, algorithmic thinking in primary school in modern times. The use of algebraic elements in the lessons makes the lessons much easier to learn and helps to better understand the teaching. Algebraic elements is a tool to solve a specific problem. Also, if the use of algebraic elements in the whole lesson is carried out, children's teaching will lead to a deeper mastery.
Keywords: arithmetic operations, algebraic expression, elements of algebra, equations and inequalities, fractions, problem solving, step operations, student