DOI: https://doi.org/10.36719/2789-6919/13/30-34
Gülcan Elnur qızı Novruzzadə
Bakı şəhəri gulcannovruzzade@gmail.com
SİYASİ MENECMENTDƏ İCTİMAİYYƏTLƏ ƏLAQƏLƏR
Xülasə
Son illərdə qurumların, müəssisələrin ictimaiyyətlə əlaqələr işinə ehtiyacı artmışdır. Qlobal rəqabət mühitinin korporasiyaları hədəf auditoriyasını daha yaxından tanımağa, onların istək və tələblərinə cavab verməyə məcbur etməsi buna böyük təsir göstərir. İctimaiyyətlə əlaqələr ictimaiyyəti, müştəriləri və qurumun gələcək planlarını koordinasiyalı şəkildə idarə edir. Hədəf auditoriya ilə qurum arasında əlaqələr qurur. Həmçinin media ilə əlaqələri həyata keçirir. Qurumlar müəyyən hədəf qruplarına təsir göstərirlər. Bununla da, cəmiyyətdə müəyyən münasibət və davranış formalaşdırmaqla, ətraf mühitin müəssisəyə münasibətini müsbət mənada yaxşılaşdırırlar. Сəmiyyətdə müəyyən inam və reputasiya yaradırlar.
Açar sözlər: ictimaiyyətlə əlaqələr, PR texnologiyaları, “coporate PR”, “marketing PR”, ictimaiyyətlə əlaqələrin modelləri, proaktiv PR, reaktiv PR
Guljan Elnur Novruzzade
Public relations in political management
Abstract
In recent years, the need for public relations work of institutions and enterprises has increased.
The fact that the global competitive environment forces corporations to get to know their target audience more closely and respond to their wishes and demands has a great impact on this. Public relations manages the public, customers and future plans of the organization in a coordinated manner. Builds relationships between the target audience and the institution. Also carries out relations with the media. Institutions influence certain target groups. Thus, by forming a certain attitude and behavior in the society, they improve the attitude of the environment towards the enterprise in a positive sense. They create a certain trust and reputation in society.
Keywords: public relations, PR technologies, corporate PR, marketing PR, models of public relations, proactive PR, reactive PR