DOI: https://doi.org/10.36719/2706-6185/21/51-56
Ruzanə Süleymanova
Azərbaycan Dövlət Aqrar Universiteti
Məlaikə Xudaverdiyeva
Azərbaycan Dövlət Aqrar Universiteti
melaikexudaverdiyeva1982@gmail.com
TƏHSİLİN KEYFİYYƏTİNİN YÜKSƏLDİLMƏSİNDƏ
İNTERAKTİV TEXNOLOGİYALARIN ROLU
Xülasə
Məqalədə təhsilin keyfiyyətini artırılmasında interaktiv texnologiyalardan istifadə edilən bəzi məsələlərə toxunulur. Yeni şəraitdə təhsilə yeni yanaşmalar qarşıda duran problemlər və onların həlli yolları nəzərdən keçirilir. Təhsilin keyfiyyətinin artırılması üçün bir sıra əhəmiyyətli üsullardan danışılır. Şagirdlərə yanaşma tərzi müzakirə olunur. Təhsilin keyfiyyətinin artırılmasının əlverişli yollarından biri də müəllimin yeni pedaqoji texnologiyalardan istifadə etməsidir. İnteraktiv təlim dərsdə yaranan, meydana çıxan şagirdlər arası öyrənmə ünsiyyəti və əməkdaşlığı, müəlim- şagird birliyini nəzərdə tutur. İnteraktiv metodlar isə təlim prosesində öyrənmə və anlaşmaya, bacarıq vəkeyfiyyətlərə şagirdlərin yiyələnməsini həyata keçirən üsullar, tərzlər, işlər, yanaşmalar, vasitələrdir. Tədrisdə yeni pedaqoji texnologiyaların işlənib hazırlanması və bu texnologiyaların tətbiqi əsas problemlərdən biridir. Dərsdə müasir təlim metodlarından istifadə bu gün müasir dərsin xarakterik xüsusiyyətləri hesab edilir.
Açar sözlər: interaktiv texnologiyalar, təhsil texnologiyaları, konstruktiv təlim texnologiyası, təhsilin humanitarlaşdırılması, təhsildə yeniliklər
Ruzana Suleymanova
Azerbaijan State Agrarian University
Malaika Khudaverdiyeva
Azerbaijan State Agrarian University
melaikexudaverdiyeva1982@gmail.com
The role of Interactive Technologies in Enhancing the Quality of Education
Abstract
The article touches on some issues of using interactive technologies to improve the quality of education. In the new conditions, new approaches to education, the problems ahead and their solutions are considered. A number of important methods for improving the quality of education are discussed. One of the convenient ways to improve the quality of education is the teacher’s use of new pedagogical technologies. Interactive training involves learning communication and cooperation between students, teacher – student unity, which occurs in class. Interactive methods are the methods, styles, works, approaches, tools that implement the students’ acquisition of learning and understanding, skills and qualities in the training process. Development of new pedagogical technologies and application of these technologies in the teaching is one of the main problems. The use of modern teaching methods in the lesson is considered the characteristic features of the modern lesson today.
Keywords: interactive technologies, educational technologies, constructive learning technology, humanization of education, innovations in education