Arxiv
2024 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 Arxiv

DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/89/101-105

Aziza Abdullayeva

Baku State University

master student

[email protected]


MERGER CONTROL IN EUROPEAN UNION


Abstract

The European Union's merger control mechanism is intended to prevent acquisitions and mergers from undermining competition in the European Single Market. The European Commission must be notified of all mergers and acquisitions that fulfill specified criteria under the EU Merger Regulation (EUMR), which went into effect in 1990. A minimum amount of revenue must be generated within the EU in order to meet the requirements, and at least two of the firms participating in the merger or acquisition must have activities in more than one EU member state. It is generally agreed upon that the Commission's implementation of the EU Merger Regulation was successful. The EC Merger Regulation is an increasingly sophisticated legal weapon, even if there will unavoidably be legal and practical advancements, such as improvements in forensic tools and economic modeling, that influence its future implementation. The analytical framework that will be used in any given case, the economic and other evidence that will probably be considered probative, the length of the Commission's review, and the likely result can all be predicted with a reasonable degree of certainty by counsel, which is at least as significant. The article discusses Commission's implementation of the EU Merger Regulation, Merger Control and the scope of application of the Merger Regulation in the European Union.

Keywords: merger control, commission, EU Merger Regulation, legislation, international cooperation, European Union, internal market


Əzizə Abdullayeva 

 Bakı Dövlət Universiteti 

magistrant 

[email protected]


Avropa İttifaqında birləşməyə nəzarət


Xülasə

Avropa İttifaqının birləşməyə nəzarət mexanizmi satınalma və birləşmələrin Avropa Vahid Bazarında rəqabəti sarsıtmasının qarşısını almaq məqsədi daşıyır. 1990-cı ildə qüvvəyə minmiş Aİ-nin Birləşmə Qaydası çərçivəsində müəyyən meyarlara cavab verən bütün birləşmələr və satınalmalar barədə Avropa Komissiyası məlumatlandırılmalıdır. Tələblərə cavab vermək üçün Aİ daxilində minimum gəlir əldə edilməlidir və birləşmə və ya satınalmada iştirak edən firmalardan ən azı ikisinin birdən çox Aİ üzv dövlətində fəaliyyəti olmalıdır. Komissiyanın Aİ Birləşmə Nizamnaməsini həyata keçirməsinin uğurlu olması ilə bağlı ümumi razılıq əldə edilmişdir. AK Birləşmə Nizamnaməsi, onun gələcək tətbiqinə təsir edən məhkəmə-tibb alətlərində və iqtisadi modelləşdirmədə təkmilləşdirmələr kimi qaçılmaz olaraq hüquqi və praktiki irəliləyişlər olsa belə, getdikcə daha təkmil hüquqi silahdır. İstənilən işdə istifadə olunacaq analitik çərçivə, yəqin ki, sübut hesab olunacaq iqtisadi və digər sübutlar, Komissiyanın nəzərdən keçirmə müddəti və ehtimal olunan nəticə, bütün bunlar ağlabatan əminlik dərəcəsi ilə proqnozlaşdırıla bilər, hansı ki olduqca əhəmiyyətlidir. 

Məqalədə Avropa İttifaqının Birləşmə Nizamnaməsinin Komissiya tərəfindən həyata keçirilməsi, Birləşməyə Nəzarət və Avropa İttifaqında Birləşmə Nizamnaməsinin tətbiq dairəsi müzakirə olunur.

Açar sözlər: birləşməyə nəzarət, komissiya, Avropa İttifaqı Birləşmə Nizamnaməsi, qanunvericilik, beynəlxalq əməkdaşlıq, Avropa İttifaqı, daxili bazar

MƏQALƏNİ YÜKLƏ [278,69 Kb] (yüklənib: 29)


Baxış: 190
Ünvan:
AZ1073. Bakı ş., Yasamal r-nu,
Mətbuat pr., 529-cu məhəllə
“Azərbaycan” nəşriyyatı, 6-cı mərtəbə
Tel.:    +994 12 510 63 99
Mob.: +994 50 209 59 68
           +994 55 209 59 68
© 2019 AEM
E-mail:
[email protected], [email protected]