Arxiv
2024 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 Arxiv
DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/90/37-42

Ghada Wattad

Tel Aviv University, School of Education

Doctor of Innovation in Education

[email protected] 

David Chen

Tel Aviv University, School of Education

Full Professor of Science and Technology Education

[email protected]


COGNITIVE DEVELOPMENT - CALL FOR A GENERAL INTELLIGENCE TOOL 

KIT OR A DOMAIN SPECIFICITY DEPENDENT


Abstract

The present study was designed to test whether knowledge content (domain) affects learning by studying cognitive distribution subjected to three domains: spatial relations, mass, volume and density, and conservation and isolation variables (length, weight, strength). Three different cognitive tests were included in the research method. The study was carried out on 1000 adults. The results show that learning was affected by domain specificity, thus supporting the innateness origins of traits suggested by the modularity theory of Fodor and the core knowledge findings of Spelke & Carey.

Keywords: cognitive development, content domains, domain specificity, theory of Fodor, Core Knowledge theory

Qada Vattad

Təl-Əviv Universiteti, Təhsil Məktəbi

Təhsil üzrə innovasiyalar doktoru

[email protected] 

David Çen

Təl-Əviv Universiteti, Təhsil Məktəbi

Elm və texnologiya təhsili üzrə professor

[email protected]


Koqnitiv inkişaf  − ümumi intellekt

alətləri dəsti və ya mövzu sahəsindən asılı olaraq sorğu


Xülasə

Hazırkı tədqiqat bilik məzmununun (domen) öyrənməyə təsir edib-etmədiyini yoxlamaq üçün nəzərdə tutulmuşdur ki, bu üç sahəyə tabe olan koqnitiv paylanmanı öyrənir: məkan əlaqələri, kütlə, həcm və sıxlıq, qorunma və izolyasiya dəyişənləri (uzunluq, çəki, güc). Tədqiqat metoduna üç fərqli koqnitiv test daxil edilmişdir. Tədqiqat 1000 böyüklər üzərində aparılıb. Nəticələr göstərir ki, öyrənmə sahənin spesifikliyindən təsirlənir, beləliklə, Fodorun modulyarlıq nəzəriyyəsi və Spelke & Carey-nin əsas bilik tapıntıları ilə təklif olunan xüsusiyyətlərin anadangəlmə mənşəyini dəstəkləyir.

Açar sözlər: koqnitiv inkişaf, məzmun domenləri, domen spesifikliyi, Fodor nəzəriyyəsi, Əsas bilik nəzəriyyəsi


MƏQALƏNİ YÜKLƏ [467,83 Kb] (yüklənib: 8)


Baxış: 117
Ünvan:
AZ1073. Bakı ş., Yasamal r-nu,
Mətbuat pr., 529-cu məhəllə
“Azərbaycan” nəşriyyatı, 6-cı mərtəbə
Tel.:    +994 12 510 63 99
Mob.: +994 50 209 59 68
           +994 55 209 59 68
© 2019 AEM
E-mail:
[email protected], [email protected]