Arxiv
ELMİ İŞ - 2025 Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007
DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/90/37-42

Ghada Wattad

Tel Aviv University, School of Education

Doctor of Innovation in Education

ghadaj@walla.com 

David Chen

Tel Aviv University, School of Education

Full Professor of Science and Technology Education

chen@tauex.tau.ac.il


COGNITIVE DEVELOPMENT - CALL FOR A GENERAL INTELLIGENCE TOOL 

KIT OR A DOMAIN SPECIFICITY DEPENDENT


Abstract

The present study was designed to test whether knowledge content (domain) affects learning by studying cognitive distribution subjected to three domains: spatial relations, mass, volume and density, and conservation and isolation variables (length, weight, strength). Three different cognitive tests were included in the research method. The study was carried out on 1000 adults. The results show that learning was affected by domain specificity, thus supporting the innateness origins of traits suggested by the modularity theory of Fodor and the core knowledge findings of Spelke & Carey.

Keywords: cognitive development, content domains, domain specificity, theory of Fodor, Core Knowledge theory

Qada Vattad

Təl-Əviv Universiteti, Təhsil Məktəbi

Təhsil üzrə innovasiyalar doktoru

ghadaj@walla.com 

David Çen

Təl-Əviv Universiteti, Təhsil Məktəbi

Elm və texnologiya təhsili üzrə professor

chen@tauex.tau.ac.il


Koqnitiv inkişaf  − ümumi intellekt

alətləri dəsti və ya mövzu sahəsindən asılı olaraq sorğu


Xülasə

Hazırkı tədqiqat bilik məzmununun (domen) öyrənməyə təsir edib-etmədiyini yoxlamaq üçün nəzərdə tutulmuşdur ki, bu üç sahəyə tabe olan koqnitiv paylanmanı öyrənir: məkan əlaqələri, kütlə, həcm və sıxlıq, qorunma və izolyasiya dəyişənləri (uzunluq, çəki, güc). Tədqiqat metoduna üç fərqli koqnitiv test daxil edilmişdir. Tədqiqat 1000 böyüklər üzərində aparılıb. Nəticələr göstərir ki, öyrənmə sahənin spesifikliyindən təsirlənir, beləliklə, Fodorun modulyarlıq nəzəriyyəsi və Spelke & Carey-nin əsas bilik tapıntıları ilə təklif olunan xüsusiyyətlərin anadangəlmə mənşəyini dəstəkləyir.

Açar sözlər: koqnitiv inkişaf, məzmun domenləri, domen spesifikliyi, Fodor nəzəriyyəsi, Əsas bilik nəzəriyyəsi



Baxış: 352