DOI: https://doi.org/10.36719/2789-6919/21/134-139

Yavər Rufullayev 

Azərbaycan Memarlıq və İnşaat Universiteti

magistrant 

yaver.rufullayev24@gmail.com 


MÜASİR TORMOZLAMA SİSTEMLƏRİ VƏ QƏZALARIN QARŞISININ ALINMASINDA ƏHƏMİYYƏTİ


Xülasə

Yol nəqliyyatında itkilər mühüm ictimai sağlamlıq problemi olmaqla yanaşı eləcə də dünya miqyasında ən çox ölən və yaralananların əsas səbəblərdən biridir. Əsasən aşağı və orta gəlirli ölkələrdə olmaqla  hər il yol qəzaları nəticəsində 1,2 milyon insan həyatını itirir və milyonlarla insan yaralanır və ya əlil olur. Tormoz sistemləri hərəkət edən avtomobilin sürətini arzu olunan intensivliklə azaltmaq və onu dayandırmaq (işçi tormoz sistemi), həm də dayanmış avtomobili yerində tərpənməz saxlamaq (duracaq tormoz sistemi) üçündür. Hər bir avtomobil işçi, ehtiyat, duracaq və köməkçi tormoz (kütləsi 16 tondan artıq avtomollərdə məcburidir) ilə təchiz edilməlidir. İşçi tormoz avtomobilin sürətini azaltmağı və onu dayandırmağı,ehtiyat tormoz sistemi-işçi tormoz sistemi sıradan çıxdıqda avtomobilin dayandırmağı, duracaq tormoz sistemi isə dayandırılmış avtomobilin vaxt məhdudiyyəti olmadan yerində saxlanmasını təmin edir.

Açar sözlər: tormoz sistemləri, hidravlik tormoz sistemi, elektromexaniki tormoz sistemi, qəza halları, yol nəqliyyatı


Yaver Rufullayev

Azerbaijan University of Architecture and Construction

master student

yaver.rufullayev24@gmail.com


MODERN BRAKİNG SYSTEMS AND THEİR İMPORTANCE İN PREVENTİNG ALCCİDENTS


Abstract

In addition to being an important public health problem, road traffic fatalities are one of the leading causes of death and injury worldwide. Every year, 1.2 million people are killed and millions more are injured or disabled as a result of road accidents, mostly in low- and middle-income countries. Braking systems are intended to reduce the speed of a moving vehicle with the desired intensity and stop it (service braking system), as well as to keep a stationary vehicle stationary (parking braking system). Each car must be equipped with a working, spare, parking and auxiliary brake (mandatory for cars weighing more than 16 tons). The service brake reduces the speed of the car and stops it, the reserve brake system - stops the car when the service brake system fails, and the parking brake system ensures that the stopped car is kept in place without a time limit

Key words: Braking systems, hydraulic braking system, electromechanical braking system, accidents, road transport



MƏQALƏNİ YÜKLƏ [443.07 Kb] (yüklənib: 26)


Baxış: 311
Redaktə et
Ünvan:
AZ1073, Bakı şəh., Yasamal r-nu,
Mətbuat pr., 529-cu məhəllə,
“Azərbaycan” Nəşriyyatı, 6-cı mərtəbə
Tel.: +994 50-209-59-68
        +994 99-808-67-68
        +994 12-510-63-99

© 2019 AEM
E-mail: info@aem.az