DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/91/105-110
Gülcahan Quluzadə
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti
magistrant
AZƏRBAYCANDA BOLONYA PROSESİ: TƏLƏBƏYÖNÜMLÜ TƏHSİL
Xülasə
Tələbəyönümlü təhsil Bolonya prosesinin diqqət mərkəzində olan əsas məsələlərdən biridir. 2003-cü ildən bəri Berlin, Bergen, London və digər ölkə nazirləri konfranslarında bu məsələ müzakirə olunaraq ölkələrin tələbəyönümlü təhsil ilə bağlı durumları təhlil edilmişdir. Bu məqalədə tələbəyönümlü təhsilin mahiyyəti, müsbət və mənfi cəhətləri, tənqidi yanaşmaları müzakirə olunur. Müxtəlif ədəbiyyatlarda tələbəyönümlü təhsillə bağlı edilən araşdırmalar müzakirə olunur. Avropa Standart və təlimatlarında tələbəyönümlü təhsilin əhəmiyyətinə dair təlimatlara baxılır. Ölkədə bununla bağlı aparılan araşdırmaların nəticələrinə yer verilir. Nəticələr əsasında aşkar olunan müsbət və mənfi tərəflər diqqətə çatdırılır.
Açar sözlər: Bolonya prosesi, tələbəyönümlü təhsil, keyfiyyət təminatı, öyrənmə metodları, fəal öyrənmə
Guljahan Guluzada
Azerbaijan State Pedagogical University
master student
Bologna Process in Azerbaijan: Student-centred learning
Abstract
Student-centred education is one of the main issues in the focus of the Bologna process. Since 2003, this issue has been discussed at Berlin, Bergen, London and other ministerial conferences, and the countries' situations related to student-oriented education have been analyzed. This article discusses the nature, pros and cons, and critical approaches of student-centred education. Research on student-oriented education is discussed in various works of literature. European Standards and guidelines consider guidelines on the importance of student-centred education. The results of the research conducted in this regard in the country are included. Based on the results, positive and negative aspects are highlighted.
Keywords: Bologna process, student-centred learning, quality assurance, learning methodologies, active learning