Arxiv
2024 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 Arxiv

DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/91/105-110

Gülcahan Quluzadə

                       Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti

magistrant

[email protected]


AZƏRBAYCANDA BOLONYA PROSESİ: TƏLƏBƏYÖNÜMLÜ TƏHSİL


Xülasə

Tələbəyönümlü təhsil Bolonya prosesinin diqqət mərkəzində olan əsas məsələlərdən biridir. 2003-cü ildən bəri Berlin, Bergen, London və digər ölkə nazirləri konfranslarında bu məsələ müzakirə olunaraq ölkələrin tələbəyönümlü təhsil ilə bağlı durumları təhlil edilmişdir. Bu məqalədə tələbəyönümlü təhsilin mahiyyəti, müsbət və mənfi cəhətləri, tənqidi yanaşmaları müzakirə olunur. Müxtəlif ədəbiyyatlarda tələbəyönümlü təhsillə bağlı edilən araşdırmalar müzakirə olunur. Avropa Standart və təlimatlarında tələbəyönümlü təhsilin əhəmiyyətinə dair təlimatlara baxılır. Ölkədə bununla bağlı aparılan araşdırmaların nəticələrinə yer verilir. Nəticələr əsasında aşkar olunan müsbət və mənfi tərəflər diqqətə çatdırılır. 

Açar sözlər: Bolonya prosesi, tələbəyönümlü təhsil, keyfiyyət təminatı, öyrənmə metodları, fəal öyrənmə



Guljahan Guluzada

Azerbaijan State Pedagogical University

master student

[email protected]


Bologna Process in Azerbaijan: Student-centred learning


Abstract

Student-centred education is one of the main issues in the focus of the Bologna process. Since 2003, this issue has been discussed at Berlin, Bergen, London and other ministerial conferences, and the countries' situations related to student-oriented education have been analyzed. This article discusses the nature, pros and cons, and critical approaches of student-centred education. Research on student-oriented education is discussed in various works of literature. European Standards and guidelines consider guidelines on the importance of student-centred education. The results of the research conducted in this regard in the country are included. Based on the results, positive and negative aspects are highlighted.

Keywords: Bologna process, student-centred learning, quality assurance, learning methodologies, active learning


MƏQALƏNİ YÜKLƏ [421,57 Kb] (yüklənib: 56)


Baxış: 175
Ünvan:
AZ1073. Bakı ş., Yasamal r-nu,
Mətbuat pr., 529-cu məhəllə
“Azərbaycan” nəşriyyatı, 6-cı mərtəbə
Tel.:    +994 12 510 63 99
Mob.: +994 50 209 59 68
           +994 55 209 59 68
© 2019 AEM
E-mail:
[email protected], [email protected]