DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/91/111-115
İmdad Kərimli
Azərbaycan Dövlət Mədəniyyət və İncəsənət Universiteti
magistrant
HAYAO MİYAZAKİ YARADICILIĞINDA DİNİ MOTİVLƏRİN TƏZAHÜRÜ
Xülasə
Hayao Miyazakinin filmlərində bəzi dini motivlərin izlərini görmək mümkündür. Miyazakinin əsərləri tez-tez Şintoizm, Buddizm və fövqəltəbii inanclar kimi Yapon mədəniyyətinin elementlərini əks etdirir. Bu elementlər bəzən filmlərdə simvolik olaraq istifadə olunur və hekayənin atmosferinə və ya personajların davranışlarına təsir göstərir.
Məsələn, “Ruhların qaçışı” filmindəki Cadugər malikanəsində Yapon mifologiyasında “Yokai” varlıqları və onların hekayələri qarışığı var. Həmçinin, bu filmdə hamam ilahəsi Yu-Baaba kimi dini və fövqəltəbii elementlər və personajların ruhlarını təmsil edən rəngli peçenyelər var.
Eynilə, “Şahzadə Mononoke” (Princess Mononoke) filmində meşədə yaşayan tanrılar və təbiət ruhları Şintoizmdəki təbiət tanrılarına bənzəyir. Film təbiətin qorunması və insanların təbiətlə harmoniyada yaşaması kimi ekoloji və etik mövzulardan bəhs edərkən, fövqəltəbii varlıqlar vasitəsilə dini motivlərə də istinad edir.
Açar sözlər: din, incəsənət, anime, film, yaradıcılıq
Imdad Karimli
Azerbaijan State University of Culture and Arts
master student
Manifestation of religious motives in the creation of Hayao Miyazaki
Abstract
It is possible to see traces of some religious motifs in the films of Hayao Miyazaki. Miyazaki's works often reflect elements of Japanese culture such as Shintoism, Buddhism, and supernatural beliefs. These elements are sometimes used symbolically in films and affect the atmosphere of the story or the behavior of the characters.
For example, the Witch's Mansion in Spirit Run features a mixture of 'Yokai' beings and their stories from Japanese mythology. Also, this film has religious and supernatural elements, such as Yu-Baaba, the goddess of the bath, and colorful cookies that represent the spirits of the characters.
Similarly, the gods and nature spirits living in the forest in Princess Mononoke are similar to the nature gods of Shintoism. While the film deals with ecological and ethical issues such as nature conservation and humans living in harmony with nature, it also refers to religious motifs through supernatural beings.
Keywords: religion, art, anime, film, creativity