DOI: https://doi.org/10.36719/2789-6919/22/39-41

Səma Rəhimova

Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti

magistrant 

[email protected]


SİNİFDƏKİ FİZİKİ MÜHİTİN ŞAGİRDLƏRİN AKADEMİK BACARIQLARINA 

TƏSİRİ


Xülasə

Məqalə təhsil müəssisələrində ekoloji psixologiyanın əhəmiyyəti haqqında məlumat verir. Fiziki mühitin şagirdlərin öyrənmə bacarıqlarına, nailiyyətlərinə və davranışlarına necə təsir etdiyi vurğulanmışdır. Effektiv öyrənmə mühiti bir neçə amilin birləşməsidir. Buna misal olaraq yetərli istifadə sahəsi, səs-küy, hava şəraiti, işıqlandırma və s. göstərmək olar. Bu tədqiqat məktəblər və onların fiziki mühiti ilə bağlı son tədqiqatların nəticələrini nəzərdən keçirir. 

Açar sözlər: məktəbəqədər,mühit psixologiyası, fiziki mühit, ekologiya, sinif şəraiti


Sama Rahimova

Azerbaijan State Pedagogical University

master student

[email protected]


The effect of the physical environment in the classroom on students' 

academic skills


Abstract

This paper sets out an explanation about the importance of the environmental psychology in preschools. The field of environmental psychology has emphasized how the physical environment affects feelings and behaviors. Preschools are systems in which the environment is just one of many interacting pedagogical, socio-cultural, curricular, motivational and socio-economic factors. Effective learning setting is a combination of several different factors; adequate usable space, noise, air conditions, color and lighting. This study considers implications from recent researches about physical environment in preschools and their reflections to the literature in the light of environmental psychology.

Keywords: preschool, environmental psychology, physical environment, ecology, classroom environment



MƏQALƏNİ YÜKLƏ [278,86 Kb] (yüklənib: 33)


Baxış: 175
Ünvan:
AZ1073. Bakı ş., Yasamal r-nu,
Mətbuat pr., 529-cu məhəllə
“Azərbaycan” nəşriyyatı, 6-cı mərtəbə
Tel.:    +994 12 510 63 99
Mob.: +994 50 209 59 68
           +994 55 209 59 68
© 2019 AEM
E-mail:
[email protected], [email protected]