Arxiv
2024 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 Arxiv

DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/94/44-49

İntiqam Hüseynli
Qərbi Kaspi Universiteti
magistrant
[email protected]
Orcid ID:0000-0001-5974-0175


AZƏRBAYCANDA ENOTURİZM (VİNİTURİZM) POTENSİALI ÜZƏRİNƏ 

TEORİK BİR ARAŞDIRMA

Xülasə

Azərbaycan coğrafiyasında şərab istehsalı üzrə ixtisaslaşan bəzi bölgələrdən Göygöl, Şamaxı, Ağsu, İsmayıllı, Qəbələ digər bölgələrlə müqayisədə enoturizm (viniturizm) baxımından potensiallı bölgələrdir.Ölkə üzrə fəaliyyət göstərən 28 şərab emalatxanasının böyük bir qismi bu bölgələrdə yerləşir.Yerli coğrafiyada yetişən şabran, alaşanı, qaraşanı, Şamaxı mərəndisi keyfiyyətli şərabın hazırlanmasında istifadə olunan üzüm növləridir. Bu üzüm növləri əsasında hazırlanan “Şamaxı, Mədrəsə, Göygöl, Maralgöl, Çinar, Bakı və s” brendlər altında Azərbaycanda kifayət qədər məşhur şərab çeşitləri hazırlanmışdır. Bu çalışmada əsas məqsəd şərab turizminin Azərbaycanda yerini və irəliləmə yolunu öyrənmək, həmçinin yerli əhalinin şərab qavramını anlaması  buradakı əsas aktual məsələlərdəndir

Açar sözlər: şərabçılıq, üzümçülük, şərab turizmi, emalatxana, dequstasiya, şərab zirzəmiləri, üzüm sortları, enoturizm

             

      Intigam Huseynli
Western Caspian University
master student
[email protected]
Orcid ID:0000-0001-5974-0175


A theoretical study on the potential of enotourism (vinitourism) in Azerbaijan     


Abstract

Goygol, Shamakhi, Aghsu, Ismayilli, Gabala are some of the regions specializing in wine production in the geography of Azerbaijan. Compared to other regions, they are potential regions in terms of enotourism (vinitourism). A large part of the 28 wineries operating in the country are located in these regions. Shamakhi marandis are grape varieties used in the preparation of quality wine. Quite famous wine varieties have been produced in Azerbaijan under the brands "Shamakhi, Madrasa, Goygol, Maralgol, Chinar, Baku, etc." made on the basis of these grape varieties. Learning the way forward, as well as understanding the local population's perception of wine are among the main pressing issues here.    

Keywords: winemaking, viticulture, wine tourism, workshop, tasting, wine cellars, grape, varieties, enotourism



MƏQALƏNİ YÜKLƏ [418,07 Kb] (yüklənib: 14)


Baxış: 66
Ünvan:
AZ1073. Bakı ş., Yasamal r-nu,
Mətbuat pr., 529-cu məhəllə
“Azərbaycan” nəşriyyatı, 6-cı mərtəbə
Tel.:    +994 12 510 63 99
Mob.: +994 50 209 59 68
           +994 55 209 59 68
© 2019 AEM
E-mail:
[email protected], [email protected]