Arxiv
2024 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 Arxiv

DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/95/42-47

İlahə Əliyeva 

Azərbaycan Turizm və Menecment Universiteti

doktorant

[email protected]


ƏRZAQ MƏHSULLARININ BAZAR DİNAMİKASI


Xülasə

Bazarın məkan təhlili onun miqyası və strukturu ilə müəyyən olunur. Bazarın strukturu konyunkturanın əsas keyfiyyət göstəricilərindən biridir. O, bazarın əsas proporsiyalarını, xüsusi halda isə onun əmtəə strukturunu əks etdirir. 

Bazarın tərəddüdləri əhəmiyyətli dərəcədə onun müəyyən hədlərdə marketinqlə məhdudlaşan təbiiliyinin təzahürü kimi çıxış edir. Hesab olunur ki, o, bazar mexanizminin əsasında durur. Parametrlər həm təsadüfi məruz qalır, həm də dövri və mövsümi tərəddüdlərə məruz qalır.

Açar sözlər: bazar, marketinq, konyuktor, kənd təsərrüfatı, müəssisə


Ilaha Aliyeva

Azerbaijan Tourism and Management University

 PhD student

[email protected]


Market dynamics of food products


Abstract

The spatial analysis of the market is determined by its scale and structure. The structure of the market is one of the main qualitative indicators of the economic situation. It reflects the main proportions of the market, and in particular its commodity structure.

The fluctuations of the market act to a significant extent as a manifestation of its naturalness, which is limited to certain limits by marketing. It is considered to be the basis of the market mechanism. The parameters are subject to both random and periodic and seasonal fluctuations.

Keywords: market, marketing, business, agriculture, enterprise



MƏQALƏNİ YÜKLƏ [492,95 Kb] (yüklənib: 21)


Baxış: 118
Ünvan:
AZ1073. Bakı ş., Yasamal r-nu,
Mətbuat pr., 529-cu məhəllə
“Azərbaycan” nəşriyyatı, 6-cı mərtəbə
Tel.:    +994 12 510 63 99
Mob.: +994 50 209 59 68
           +994 55 209 59 68
© 2019 AEM
E-mail:
[email protected], [email protected]