DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/95/54-58
Səbinə Abbasova
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti Ağcabədi filialı
abbasovasebine58@gmail.com
TƏHSİL SUBYEKTLƏRİNİN İNKLÜZİV TƏHSİLİN TƏTBİQİNƏ
TƏŞVİQ OLUNMASINDAKI ROLU
Xülasə
İnklüziv təhsil, fərqli ehtiyac və bacarıqlara sahib olan bütün öyrənənlərin eyni mühitdə təhsil aldığı bir təhsil modelini ifadə edir. Bu məqalə inklüziv təhsilin əhəmiyyətini, faydalarını və təhsil subyektlərinin fərqli öyrənmə mühitinə dəstəyinin vacibliyini vurğulayır. İnklüziv təhsil tətbiq edilən məktəblərdə təhsil alanlar fərqli arxitekturaya sahib cəmiyyətin bir hissəsi olurlar. Bu, sosial münasibətlərin inkişafına yardım edən bir yanaşmadır. Deməli, inklüziv təhsilin təmin edilməsi təhsil subyektləri, cəmiyyətlər və ümumiləşdirilmiş dünya üçün əhəmiyyətli bir məsələdir. İnklüziv təhsil, insan hüquqlarının və sosial inkişafın təminatçısıdır və böyük bir ictimai fayda təşkil edir.
Açar sözlər: inkluziv, dəyərlər, təhsil, tolerant, inkişaf
Sabina Abbasova
Aghjabedi branch of Azerbaijan State Pedagogical University
The role of educational subjects in promoting implementation of inclusive education
Abstract
Inclusive education refers to an education model in which all students with different needs and abilities are educated in the same environment. This article emphasizes the importance of inclusive education, its benefits, and the importance of supporting the diverse learning environment of education branches. Those who receive education in schools where inclusive education is applied become a part of the society with a different architecture. This is an approach that helps develop social relations. Therefore, ensuring inclusive education is an important issue for education sub-sections, societies and the generalized world. Inclusive education is a guarantor of human rights and social development and creates a great social benefit.
Keywords: inclusive, values, education, tolerance, development