Arxiv
2024 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 Arxiv

DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/96/72-77

Alıcan Abbasov

Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti  

iqtisad elmlər doktoru

alı[email protected]

Vəfa Nəcəfova

Milli Aviasiya Akademiyası

[email protected] 

Murad Qasımov 

                              Milli Aviasiya Akademiyası

dissertant

[email protected]


KEYFİYYƏT MENECMENT SİSTEMİ HAVA NƏQLİYYATININ İNKİŞAFININ

TƏNZİMLƏNMƏSİNİN İQTİSADİ MEXANİZMİ KİMİ


Xülasə

Məqalədə məhsulun keyfiyyəti və rəqabət qabiliyyəti anlayışları və onların mahiyyəti barədə müxtəlif elmi-nəzəri yanaşmalar öyrənilmiş və müvafiq ümumiləşdirmələr edilmişdir. Aviaşirktlərin rəqabət qabiliyyətinin yüksəldilməsində, uçuşun təhlükəsizliyinin təmin edilməsində, istehlakçıların tələbatının dolğun ödənilməsində, xərclərin azaldılmasında, biznes-proseslərin təkmilləşdiril­mə­sində keyfiyyət menecment sisteminin (KMS) rolu ətraflı şərh olunmuşdur. İSO-9001 beynəlxalq standartların tələbləri tam nəzərə alınmaqla aviaşirkətlərdə KMS-nin qurulması və tətbiqinə dair elmi əsaslandırılmış təklif və tövsiyələr irəli sürülmüşdür.

Açar sözlər: keyfiyyət, rəqabət qabiliyyəti, keyfiyyət menecment sistemi, beynəlxalq standartlar, havayükdaşımaları bazarı, inteqrasilayaşmış menecment sistemi


Alijan Abbasov

Azerbaijan State Economic University

doctor of economic sciences

alı[email protected]

Wafa Najafova

National Aviation Academy

[email protected]

Murad Gasimov

                               National Aviation Academy

 PhD student

[email protected]


Quality management system development of air transport

as an economic mechanism of regulation


Abstract

In the article, various scientific-theoretical approaches to the concepts of product quality and competitiveness and their essence were studied and relevant generalizations were made. The role of the quality management system (QMS) in increasing the competitiveness of airlines, ensuring flight safety, fully meeting the needs of consumers, reducing costs, and improving business processes has been explained in detail. With full consideration of the requirements of ISO-9001 international standards, scientifically based proposals and recommendations were put forward for the establishment and implementation of KMS in airlines.

Keywords: quality, competitiveness, quality management system, international standards, air freight market, integrated management system



MƏQALƏNİ YÜKLƏ [425,39 Kb] (yüklənib: 31)


Baxış: 97
Ünvan:
AZ1073. Bakı ş., Yasamal r-nu,
Mətbuat pr., 529-cu məhəllə
“Azərbaycan” nəşriyyatı, 6-cı mərtəbə
Tel.:    +994 12 510 63 99
Mob.: +994 50 209 59 68
           +994 55 209 59 68
© 2019 AEM
E-mail:
[email protected], [email protected]