DOI: https://doi.org/10.36719/2706-6185/30/18-24
Zərövşən Babayeva
Naxçıvan Dövlət Universiteti
pedagoji elmlər doktoru
https://orcid.org/0009-0009-3004-8455
BİOLOGİYANIN TƏDRİSİNDƏ RƏQƏMSAL TƏHSİL KONSEPSİYASI
Xülasə
Məqalədə XXI əsr bacarıqlarının, STEAM metodunun, həmçinin rəqəmsal bacarıqların bioloji təhsildə rolundan, konsepsiyasından bəhs edilir. Müasir dövr üçün aktual olan bacarıqların formalaşdırılması imkanları göstərilir. Perspektiv konsepsiya kimi rəqəmsal təhsildən nə gözlənildiyi, istifadə imkanları araşdırılır. Həmçinin biologiya müəllimlərinin müasir dərs, müasir müəllim, müasir şagird, tələbə anlayışlarına yeni konseptual çərçivə baxımından yanaşmalı olduqları diqqətə çatdırılıb. Məqalədə dünyada və respublikada, o cümlədən Naxçıvanda yeni rəqəmsal təhsil konsepsiyasına keçidin perspektivlərindən, qarşıya çıxan çətinliklərdən, görüləcək işlərdən bəhs edilir. Sonda tədqiqatın nəticələri müxtəlif sxem və diaqramlar, dərs prosesindən fotoşəkillər ilə göstərilmiş, faydalı tövsiyələr verilmişdir.
Açar sözlər: təhsil konsepsiyası, rəqəmsal bacarıqlar, bioloji təhsil, öyrədici təhsil mühiti
Zarovshan Babayeva
Nakhchivan State University
doctor of pedagogical sciences
https://orcid.org/0009-0009-3004-8455
dr.zarifbabayeva@gmail.com
Digital education concept in teaching of biology
Abstract
The article talks about the role and concept of 21st century skills, STEAM method, especially digital skills in biological education. The possibilities of forming the skills that are relevant for the modern era are indicated. What is expected from digital education as a perspective concept, possibilities of use are investigated. It was also brought to attention that biology teachers should approach the concepts of modern lesson, modern teacher, modern student from the perspective of a new conceptual framework. The article talks about the prospects of the transition to the new digital education concept in the world and in the republic, including in Nakhchivan education, the difficulties encountered, and the work to be done. In the end, the results of the research are shown with various schemes and diagrams, photos from the teaching process, and useful recommendations are given.
Keywords: educational concept, digital skills, biological education, instructive learning environment