DOI: https://doi.org/10.36719/2789-6919/28/52-55
Türkan İsmayıllı
Naxçıvan Dövlət Universiteti
filologiya üzrə fəlsəfə doktoru
ismayilliturkanmehrac@gmail.com
İNGİLİSDİLLİ REKLAM MƏTNLƏRİNDƏ CİNASLARIN İSTİFADƏSİNİN
LİNQVİSTİK XÜSUSİYYƏTLƏRİ
Xülasə
Son zamanlarda cinaslar bir çox aspektdən analiz edilir. Hər bir araşdırma digəri üçün faydalı ola bilir. Məqalədə insanların ingilisdilli reklamlarda cinası necə başa düşməsi, cinasın linqvistik xüsusiyyətləri, cinasların reklam mətnlərində istifadəsi zamanı ortaya çıxan tərcümə çətinlikləri və s. məsələlər tədqiq edilməyə çalışılır. Həmçinin, məqalədə ingilisdilli mətnlərdə cinasların işlənməsinə dair nümunələr də göstərilmiş, linqvistik aspektdən izah edilmişdir.
Açar sözlər: cinas, reklam, homofon, üslubi vasitələr
Turkan Ismailli
Nakhchivan State University
PhD in Philology
ismayilliturkanmehrac@gmail.com
Linguistic characteristics of the use of pronouns in English advertising texts
Abstract
Recently, pun have been analyzed from different aspects. Each study is beneficial for another one. In the article definitions, linguistic features of pun in advertising texts is explored. Also, translation difficulties of pun is touched upon. In the article about the use of pun in English-language advertisement texts examples are also given and explained from the linguistic aspect.
Keywords: pun, advertisement, rhetorical devices, homophony