DOI: https://doi.org/10.36719/2706-6185/32/11-15

İlahə Şixəliyeva

Bakı Dövlət Universiteti

pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru

Orcid.org/0000-0002-2476-0421

ilashka.sh@gmail.com   



ŞAGİRDLƏRİN İDRAK FƏALLIĞININ ARTIRILMASINDA MÜƏLLİMİN, 

ŞAGİRDİN VƏ VALİDEYNİN ƏMƏKDAŞLIĞININ ROLU



Xülasə

Müəllim və valideyn əməkdaşlığı, təhsil sisteminin əhəmiyyətli bir hissəsidir və şagirdlərin idrak feallığını artırmağa istiqamətlənmiş əsaslı bir rola sahibdir. Bu əməkdaşlıq, tələbələrin bədii, ruhani, və sosial inkişafına dəstək olmağı, onların öz potensiallarını daha yaxından tanımağını və təhsil prosesini maraqli və təsirli etməyi hədəfləyir. Bu məqalə əsasında görünür ki, müəllim və valideyin əməkdaşlığı təhsil prosesini zənginləşdirir və tələbələrin öz potensiallarını daha yaxından tanımalarına imkan verir. Bu əməkdaşlıq sayəsində, təhsil prosesi daha effektiv hala gəlir və şagirdlər təhsil müddətində daha çox nailiyyət əldə edir.

Məqalədə aşağıdaki fikirlər əks olunub: 

  1.     
  2. Bədii     və Ruhani İnkişafın Dəstəklənməsi

  3.     
  4. Tələbələrin     Məqsədlərini Anlamaq və Dəstəkləmək

  5.     
  6. Maraqı     Artırmaq və Motivasiyanı Qaldırmaq

Açar sözlər: təhsil sistemi, bədii və ruhani inkişaf, məqsədlər və hədəflər, sosial bacarıqlar, valideyin, tələbə, motivasiya 



Ilaha Shikhaliyeva

Baku State University

doctor of philosophy in pedagogy

Orcid.org/0000-0002-2476-0421

ilashka.sh@gmail.com  


The role of a teacher, student and parent cooperation in increasing the cognitive activity of  students


Abstract

The cooperation of the teacher and the parent is an important part of the educational system and has a fundamental role aimed at increasing the cognitive activity of students. This cooperation aims to support the artistic, spiritual and social development of students, to make them more aware of their potential and to make the educational process interesting and effective. Based on this article, it seems that the cooperation of the teacher and the parent enriches the educational process and allows students to get to know their potential more closely. Thanks to this cooperation, the educational process becomes more effective and students achieve more during their studies.

The following ideas are reflected in the article:

  1.     
  2. Supporting     Artistic and Spiritual Development

  3.     
  4. Understanding     and Supporting Students' Goals

  5.     
  6. Increase     Interest and Raise Motivation

Keywords: education system, artistic and spiritual development, goals and objectives, social skills, parent, student, motivation

MƏQALƏNİ YÜKLƏ [478.48 Kb] (yüklənib: 15)



Baxış: 201
Redaktə et
Ünvan:
AZ1073, Bakı şəh., Yasamal r-nu,
Mətbuat pr., 529-cu məhəllə,
“Azərbaycan” Nəşriyyatı, 6-cı mərtəbə
Tel.: +994 50-209-59-68
        +994 99-808-67-68
        +994 12-510-63-99

© 2019 AEM
E-mail: info@aem.az