DOI: https://doi.org/10.36719/2706-6185/32/23-35
Gunel Alasgarova
PhD student
gunelalasgarova@gmail.com
REFORMING UNDERGRADUATE ADMISSION:
A COMPARATIVE ANALYSIS AND POLICY PROPOSAL FOR AZERBAIJAN
Abstract
This research proposes different admission ways to higher education in Azerbaijan. Over 25 years, Azerbaijan's SEC has reformed to address bribery and corruption and promote inclusivity in higher education. Recent advancements integrate exams and align with international standards. However, a decline in admissions persists. This study compares Azerbaijan's admission process with global practices, identifying areas for improvement. The article proposes varied assessment criteria to reflect applicants' cognitive and intellectual skills better.
Keywords: undergraduate admission, university exams, Azerbaijan education, SEC, holistic assessment
Günel Ələsgərova
Ohio Dövlət Universiteti
doktorant
gunelalasgarova@gmail.com
Bakalavr qəbulunda islahatlar:
Azərbaycan təhsilində müqayisəli təhlil və təklif
Xülasə
Bu araşdırma Azərbaycanda ali təhsilə müxtəlif qəbul yollarını təklif edir. 25 il ərzində Azərbaycanda DİM rüşvətxorluq və korrupsiyaya qarşı mübarizə aparmaq və ali təhsildə inklüzivliyi təşviq etmək üçün islahatlar aparıb. Son nailiyyətlər imtahanları beynəlxalq standartlara uyğun etməkdədir. Bununla belə, universitetə qəbul alan məktəb məzunlarının sayı azalmaqda davam edir. Bu araşdırma Azərbaycanın qəbul prosesini qlobal təcrübə ilə müqayisə edir və təkmilləşdirilməsi lazım olan sahələri müəyyənləşdirir. Məqalə abituriyentlərin koqnitiv və intellektual bacarıqlarını daha yaxşı əks etdirmək üçün müxtəlif qiymətləndirmə meyarlarını təklif edir.
Açar sözlər: bakalavr pilləsinə qəbul, universitet imtahanları, Azərbaycan təhsili, DİM, vahid qiymətləndirmə
MƏQALƏNİ YÜKLƏ
[747.42 Kb] (yüklənib: 10)
Baxış:
253