DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/100/32-37
Sevinc Sadıqova
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti
filologiya üzrə fəlsəfə doktoru
Orcid ID: 0000-0001-8720-3262
ELEKTRON KOMMUNİKASİYA İŞGÜZAR ÜNSİYYƏTİN
ƏSAS NÖVLƏRİNDƏN BİRİ KİMİ
Xülasə
Elektron kommunikasiya müasir dövrdə işgüzar kommunikasiyanın qurulmasında əhəmiyyətli rol oynayır, onun effektiv inkişafını təmin edir. Ümumiyyətlə, kommunikasiyaların inkişaf tarixi üç böyük mərhələdən (bu mərhələləri kommunikativ inqilab da adlandırmaq olar) keçmişdir: yazının kəşf olunması; çap maşınının hazırlanması; elektron kütləvi medianın tətbiqi. İnternetin tətbiqi kommunikasiyanın inkişafında yeni mərhələ, nəhəng sıçrayış olmuşdur. Hal-hazırda ümumdünya “informasiya toru” nə fiziki, nə coğrafi, nə administrativ, nə də senzura sərhədlərinə malik deyildir.
Elektron poçt vasitəsilə ilk dəfə fayl mübadiləsi 1971-ci ilin oktyabrında ABŞ-da R.Tomlinson tərəfindən həyata keçirilmişdir. İlk dövrlərdə elektron kommunikasiya ABŞ-da sürətlə yayılaraq inkişaf etsə də, XXI əsrin əvvəllərindən digər ölkələrdə onun inkişafı bəzən daha intensiv olmuşdur. Belə ki 2001-ci ilin martında YUNESKO, Dünya bankı və Beynəlxalq Telekommunikasiya İttifaqının nümayəndələrinin yekdil rəyinə əsasən, dünyanın ən informativləşdirilmiş ölkəsi İsveç hesab edilmişdir. Onlar müxtəlif ölkələrdə informasiyanın qəbul edilməsi imkanlarını araşdıraraq bu qənaətə gəlmişdilər. İkinci yerdə Norveç, üçüncü yerdə Finlandiya, dördüncü yerdə isə ABŞ olmuşdur. Dünya üzrə İnternet-in ən yaxşı inkişaf etdiyi ölkələr İsveç, Sinqapur və Avstraliya, kompyuter infrastrukturunun inkişafına görə ilk yerdə ABŞ-dır. Azərbaycanda da elektron kommunikasiya işgüzar ünsiyyətin qurulmasında əvəzsiz rola malikdir, bu kommunikasiya formasına tələbat mütəmadi olaraq artmaqdadır.
Elektron poçt öz üstünlüklərinə – gecə-gündüz əlçatan olmasına, operativliyinə və istifadəsinin sadəliyinə görə işgüzar yazışmalarda özünə möhkəm yer tutmuşdur.
Açar sözlər: elektron, kommunikasiya, işgüzar ünsiyyət, elektron poçt, elektron imza
Sevinj Sadigova
Azerbaijan State Pedagogical University
doctor of philosophy in philology
Orcid ID: 0000-0001-8720-3262
Electronic communication as one of the main types of business communication
Abstract
Electronic communication plays an important role in establishing business communication in modern times, ensures its effective development. In general, the history of the development of communication has passed through three major stages (these stages can also be called the communicative revolution): the discovery of writing; preparation of printing machine; application of electronic mass media. The introduction of the Internet was a new stage, a huge leap in the development of the community. Currently, the global "information network" has neither physical, nor geographic, nor administrative, nor censorship boundaries.
The first file exchange through electronic mail was carried out by R. Tomlinson in the USA in October 1971. Although electronic communication developed rapidly in the United States in the early days, from the beginning of the 21st century, its development has sometimes been more intensive in other countries. So, in March 2001, according to the unanimous opinion of the representatives of UNESCO, the World Bank and the International Telecommunication Union, Sweden was considered the most informative country in the world. They came to this conclusion after researching the possibilities of receiving information in different countries. The second place was Norway, the third place was Finland, and the fourth place was the USA. The countries with the best Internet development in the world are Sweden, Singapore and Australia, the United States is in the first place in terms of the development of computer infrastructure. In Azerbaijan, electronic communication has an indispensable role in establishing business communication, the demand for this form of communication is constantly increasing. E-mail has taken a strong place in business correspondence due to its advantages - availability 24/7, efficiency and ease of use.
Keywords: electronic, communication, business communication, e-mail, electronic signature