DOI: https://doi.org/10.36719/2789-6919/31/233-237
Hədiyyə Nəsibova
Azərbaycan Texniki Universiteti
magistrant
hediyyenesibova@gmail.com
XİDMƏT SAHƏLƏRİNDƏ İŞÇİ LAYİHƏLƏRİNİN AVTOMATLAŞDIRILMASI
Xülasə
Avtomatlaşdırma hər hansı bir işin insan tərəfindən deyil, özü nizamlanan, texniki vasitələrdən istifadə edən və riyazi metodlara əsaslanan prosesdir. Avtomatlaşdırma əmək məhsuldarlığını yüksəltməyə, məhsulun keyfiyyətini yaxşılaşdırmağa, idarəetmə proseslərini optimallaşdırmağa, sağlamlıq üçün təhlükəli istehsallardan insanları qorumağa xidmət edir. Avtomatlaşdırmanın ən böyük faydası onun əməyi azaltmasıdır. Bu həmçinin enerjini və material istifadəsini azaltmaq, keyfiyyəti, dəqiqliyi və hasilatı artırmaq üçün istifadə olunur.
Avtomatlaşdırma sənayeləri, iş rollarını və işin ümumi xarakterini dəyişdirmək potensialına malikdir. Avtomatlaşdırma ömürboyu öyrənməyi və inkişafı tələb edir. Davamlı olaraq öyrənmək çox vacibdir, ona görə ki, avtomatlaşdırma adi və təkrarlanan işləri əvəz edir. Hökumətlər, təhsil müəssisələri və işəgötürənlər davamlı təhsil və təlimi əlçatan etmək üçün əməkdaşlıq etməlidirlər.
Avtomatlaşdırma adi vəzifələri öz üzərinə götürdükcə, ünsiyyət, əməkdaşlıq, uyğunlaşma və liderlik kimi yumşaq bacarıqlara tələbat artacaq. Bu bacarıqlar mahiyyətcə insana xasdır və onları avtomatlaşdırmaq çətindir.
Açar sözlər: restoran, Waiterio, LOGİX, anbar, marketinq, sahibkar, mehmanxana, rezervasiya
Hadiyya Nəsibova
Azerbaijcan Technical University
master student
hediyyenesibova@gmail.com
Automation of working projects in service areas
Abstract
Automation is a self-regulating process of any work that uses technical means and is based on mathematical methods.
Automationhelps to increase labor productivity, improve product quality, optimize management processes, and protect people from productions that are dangerous to health. The biggest benefıt of automation is that it reduces labor. It is also used to increase quality and output to reduce energy and material use.
Automation has the potential to transform industries, job roles and the overall nature of work. Automation requires lifelong learning and development. Continuous learning is essential as automation replaces mundane and repetitive
Tasks. Governments, educational institutions and employers should work together to provide accessible and affordble opportunities for continuing education and training.
As automation takes over mundane tasks, the demand for soft skills such as communication, adaptability and leadership will increase. These skills are inherently human and diffıcult to automate.
Keywords: restaurant, Waiterio, LOGİX, Warehouse, marketing, owner, rotel, rezervation