Arxiv
2024 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 Arxiv

DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/102/258-263

Teymur Gasimov

Azerbaijan State Oil and Industry University

master student

amit2001@mail.ru


PURPOSE AND ADVANTAGE OF CHATBOTS


Abstract

Digital technologies, in particular chatbots, are becoming a key element of interaction between companies (brands) and consumers, performing various functions, replacing a person and imitating his behavior. They find new functional areas related to the current activities of the organization, acquire new competencies that affect the level of market flexibility of the business and its operational efficiency. Chatbots can guide shoppers through transactional steps, saving them cognitive effort and time, and become an asset that differentiates a company or brand from its competitors. The authors believe that the personalized diversification of chatbots across economic sectors and market sectors will increase the level of maturity of companies and brands in the digital environment, aimed at public recognition and universal socialization.

Keywords: dialog box, artificial intelligence, communications, consumers, chatbots


Teymur Qasımov

Azərbaycan Dövlət Neft və Sənaye Universiteti

magistrant

amit2001@mail.ru


Çatbotların məqsədi və üstünlükləri


Xülasə

Rəqəmsal texnologiyalar, xüsusən də chatbotlar şirkətlər (brendlər) və istehlakçılar arasında qarşılıqlı əlaqənin əsas elementinə çevrilir, müxtəlif funksiyaları yerinə yetirir, insanı əvəz edir və onun davranışını təqlid edir. Onlar təşkilatın cari fəaliyyəti ilə bağlı yeni funksional sahələr tapır, biznesin bazar çevikliyi səviyyəsinə və onun əməliyyat səmərəliliyinə təsir edən yeni səlahiyyətlər əldə edirlər. Çatbotlar alıcıları əməliyyat addımları ilə istiqamətləndirə, onların idrak səylərinə və vaxtlarına qənaət edə bilər və şirkət və ya brendi rəqiblərindən fərqləndirən aktivə çevrilə bilər. Müəlliflər hesab edirlər ki, chatbotların iqtisadi sektorlar və bazar sektorları üzrə fərdiləşdirilmiş diversifikasiyası ictimai tanınmağa və universal sosiallaşmaya yönəlmiş rəqəmsal mühitdə şirkətlərin və brendlərin yetkinlik səviyyəsini artıracaq.

Açar sözlər: dialoq qutusu, süni intellekt, rabitə, istehlakçılar, chatbotlar

MƏQALƏNİ YÜKLƏ [720,2 Kb] (yüklənib: 28)


Baxış: 88
Redaktə et
Ünvan:
AZ1073. Bakı ş., Yasamal r-nu,
Mətbuat pr., 529-cu məhəllə
“Azərbaycan” nəşriyyatı, 6-cı mərtəbə
Tel.:    +994 12 510 63 99
Mob.: +994 50 209 59 68
           +994 55 209 59 68
© 2019 AEM
E-mail:
elmmerkezi@aem.az, info@aem.az