Arxiv
2024 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 Arxiv
Rauf Qabil oğlu Əlişzadə
Azərbaycan Turizm və Memarlıq Universiteti 

DƏMİR YOLU SƏRNİŞİNİ TURİSTLƏRİN KOMFORTU VƏ ONLARA 
GÖSTƏRİLMƏSİ MÜMKÜN OLAN EKSTRA XİDMƏTLƏR

Açar sözlər: dəmir yolu servisi, xidmət keyfiyyəti, müştəri məmnuniyyəti
Key words: railway service, service quality, customer satisfaction
Ключевые слова: железнодорожный сервис, качество обслуживания, удовлетворенность клиентов

Giriş
Qloballaşmanın nəticəsində rəqabətin sıxlaşdığı bir mühitdə müştəri mərkəzli düşüncə və bunun nəticəsi olan sadiq müştərilər yaratmaq istəyi müəssisələr baxımından getdikcə əhəmiyyət qazanır. Sadiq müştərilərə sahib olmaq şirkətlərin rəqabətə davamlılığı üçün zəruri amildir. Sadiq müştəri qazanmağın yolu da müştə­ridə ödədiyi pulun qarşılığını artıqlaması ilə aldığı hissi yaratmaqdır. [4, s.2]
Xüsusilə sürətli qatarlarda müştərilərin komfortla bağlı gözləntiləri daha artıqdır. Lüks qatarlar kateqo­riyası kimi qiymətləndirilən qatarlarda xidmətlər çeşidinə aşağıdakılar mütləq daxil olmalıdır:
• qida (menyularda isti yeməklər olmaqla)
• çarpayı, yatmaq üçün ehtiyac olan bütün yumşaq vasitələr
• nəşrlər (qəzet, jurnal, kitablar)
• şəxsi gigiyena üçün set (sabun, salfet və s.)
• kompüter şəbəkəsi vasitəsi ilə rabitə
• mobil rabitə xidmətlərinin ən yüksək səviyyəsi
• intermodal daşımalara gediş sənədləri 
• Kondisioner, təmiz hava sistemi 
• İşıqlandırma və səs sistemi. [6, s.5], [1, s.17]

MƏQALƏNİ YÜKLƏ [146,44 Kb] (yüklənib: 27)


Baxış: 613
Ünvan:
AZ1073. Bakı ş., Yasamal r-nu,
Mətbuat pr., 529-cu məhəllə
“Azərbaycan” nəşriyyatı, 6-cı mərtəbə
Tel.:    +994 12 510 63 99
Mob.: +994 50 209 59 68
           +994 55 209 59 68
© 2019 AEM
E-mail:
[email protected], [email protected]