Arxiv
Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007

DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/89/14-20

Lalə Allahverdiyeva

Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu 

pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru

lale.allahverdiyeva.81@bk.ru


MAGİSTRATURA SƏVİYYƏSİNDƏ GƏLƏCƏK 

PEDAQOQLARDA TƏŞKİLATİ-İNZİBATÇILIQ SAHƏSİ ÜZRƏ 

FORMALAŞMASI ZƏRURİ OLAN KOMPETENSİYALAR


Xülasə

 Məqalədə magistratura səviyyəsində gələcək pedaqoqlarda təşkilati-inzibatçılıq sahəsi üzrə formalaşması zəruri olan kompetensiyalara dair təhlillər aparılmışdır. Müasir qanunvericilik bazası kontekstində kompetensiya əsaslı yanaşmanın tətbi­qi təhsil sisteminin idarə edilməsinin yeni keyfiyyətlərini təmin edə bilən peda­qoq­lar hazırlanmasını tələb edir. Bu da peşə kompetensiyalarının formalaşmasının əhəmiyyətini artı­rır, bu kompetensiyanın formalaşması problemini nəzərdən keçirməyi aktuallaş­dırır. Təşkilati-inzibatçılıq kompetensiyasının formalaşması və inkişafı təhsil fəaliyyətinin xüsusi şəraitində peşəkar hərəkətləri yerinə yetirməyə imkan verən komponentlər toplusu kimi təkcə bir tələb deyil. Həmçinin Azərbaycan Respubli­kası Təhsil Nazirliyinin magistratura səviy­yəsinin ixtisas üzrə təhsil Proqramında əksini tapan peşə kompetensiyaları sırasında yer alan peşəkar fəaliyyətin keyfiyyətinin göstəricisidir. Magistratura səviyyəsində gələcək pedaqoqun təşkilati-inzibatçılıq sahəsi üzrə formalaşması zəruri olan kompetensiyaları ilə yanaşı, innovativ təfəkkürün inkişafına da diqqət edilməlidir. Çünki təkcə tipik problemləri deyil, həm də pedaqoji problem­ləri müəyyən etməyi, hərtərəfli düşünməyi bacaran mütəxəssisin hazırlanması nəzərdə tutulur.

Açar sözlər: magistratura səviyyəsi, təşkilati-inzibatçılıq, pedaqoji kadr, peşə kompetensiyaları, idarəetmə fəaliyyətinə hazırlıq, peşəkar fəaliyyət


Lala Allahverdiyeva

 Nakhchivan Institute of Teachers

 Ph.D in Pedagogy

                                                                lale.allahverdiyeva.81@bk.ru


Competences required for the formation of future teachers at the master's

level in the organizational and management field


Abstract

 In the article, analyzes were made on the competences necessary to be formed in the field of organizational-administrative field in future teachers at the master's level. In the context of the modern legislative framework, the application of the competency-based approach requires the training of educators who can provide new qualities of the management of the education system. This increases the importance of the formation of professional competences, making it more urgent to consider the problem of the formation of this competence. The formation and development of organizational-administrative competence is not only a requirement, as a set of components that allow to perform professional actions in the special conditions of educational activity. It is also an indicator of the quality of professional activity, which is included among the professional competencies reflected in the Master's level education program of the Ministry of Education of the Republic of Azerbaijan. At the master's level, attention should be paid to the development of innovative thinking, along with the competencies that the future teacher needs to develop in the field of organization and administration. Because it is intended to prepare a specialist who is able to identify not only typical problems, but also pedagogical problems and think comprehensively.

Keywords: master's level, organizational-administrative, pedagogical staff, professional competencies, preparation for management activity, professional activity


Baxış: 564