https://doi.org/10.36719/2789-6919/40/87-90

Əli Əliyev

 IMC Krems Tətbiqi Elmlər Universiteti

bakalavr

ali.researcher@outlook.com

https://orcid.org/0009-0005-1243-8637

 

Marketinq və layihə menecmenti 4.0: yeni nəsil rəqəmsal alətlər

 

Xülasə

Süni intellekt (AI) müasir marketinq və layihə idarəçiliyinin təməl daşına çevrilib, müəssisələrə prosesləri optimallaşdırmağa, qərar qəbul etməyi yaxşılaşdırmağa və gəlirliliyi artırmağa imkan verir. Bu məqalədə həmin sahələrdə AI effektivliyini qiymətləndirmək üçün qabaqcıl riyazi modellər araşdırılır. Orta kvadrat səhv (MSE), Log-Loss və əsas səviyyəyə (IOB) nisbətən təkmilləşdirmə kimi əsas performans göstəriciləri AI modelinin dəqiqliyini, proqnoz effektivliyini və təsirini qiymətləndirir. Sənəd həmçinin AI tərəfindən idarə olunan kompaniyaların maliyyə faydalarını ölçmək üçün gözlənilən mənfəəti (EP) təqdim edir. Bu düsturlarla biz süni intellektin məhsuldarlığı artırmaqda, dönüşüm əmsalını artırmaqda və resursların paylanmasını optimallaş­dırmaqda rolunu kəmiyyətcə qiymətləndiririk. Tədqiqat həmçinin süni intellektə əsaslanan marketinq kompaniyalarının ənənəvi metodlarla müqayisədə daha yüksək səviyyədə iştirak, müştəri saxlama və gəlir əldə etməsinə də baxır. Praktik nümunələrdə bu sənəd müəssisələrin marketinq səylərini optimallaşdırmaq və layihələrin idarə edilməsi proseslərini daha səmərəli və qənaətcil etmək üçün süni intellektdən necə istifadə edə biləcəyini göstərir. Və sonda nəticələr göstərir ki, AI-nin marketinq və layihələrin idarə edilməsində rolu əvəzolunmazdır, həm ölçülə bilən maliyyə gəliri, həm də əməliyyat təkmilləşdirmələrini təmin edir.

Açar sözlər: süni intellekt (AI), marketinqin optimallaşdırılması, layihələrin idarə edilməsi, performans metrikası, gözlənilən mənfəət, maşın öyrənmə modelləri


Baxış: 175