Arxiv
Elmi iş - 2024
Ramazan Əzizxan oğlu Eyyubov
Bakı Slavyan Universiteti
riyaziyyat üzrə fəlsəfə doktoru
eyyubov 54@mail.ru
Günel Vahid qızı Əkbərova
Institute of Catalysis and Inorganic Chemistry
Bakı Slavyan Universiteti
akberzadeg@mail.ru
Çinarə Nəriman qızı Məmmədova
Bakı Slavyan Universiteti
m.n.chinara@gmail.com
Zəhra Nurbala qızı Abdullayeva
Bakı Slavyan Universiteti
zaxra_abdullayeva@mail.ru
MƏSƏLƏ HƏLLİ VƏ ONUN NÖVLƏRİ
Xülasə
İşdə qeyd edilir ki, məntiqi təfəkkürün inkişafına birinci sinifdən başlamaq məsləhətdir, çünki həssas dövrün əsas hissəsi ibtidai məktəbə düşür, inamla ifadə etmək olar ki, ibtidai məktəbdə bu istiqamətdə əlavə işlərin görülməsi zəruridir. İşdə istifadə olunan iş üsulları və formaları məntiqi düşünmə üsullarının (təhlil və müqayisə, ümumiləşdirmə, təsnif, bənzətmə) daha uğurlu inkişafına kömək edir. Məntiqi məsələlər hər bir uşağın şəxsiyyətinə təsir etmək üçün çox güclü bir vasitədir. İnsan həyatında məntiqi məsələlər vacib bir rol oynayır və eyni zamanda gənc bir tələbənin gələcək işində çox lazım olan yaradıcı təxəyyülün inkişafına böyük təsir göstərir.
Açar sözlər: əyləncəli məsələ, kəmiyyət, məsələ həlli, ölçü, sürət, şagird, zaman
Ramazan Azizkhan Eyyubov
Gunel Vahid Akbarova
Chinara Nariman Mammadova
Zahra Nurbala Abdullayeva
Problem solving and its types
Abstract
It is noted that it is advisable to start the development of logical thinking from the first grade, because the main part of the sensitive period falls on the primary school, it can be confidently stated that additional work in this direction is necessary in the primary school.Work methods and forms used in the work contribute to the more successful development of logical thinking methods (analysis and comparison, generalization, classification, analogy). Logical problems are a very powerful tool to influence the personality of any child. Logical issues play an important role in human life and at the same time have a great influence on the development of creative imagination, which is very necessary in the future work of a young student.
Keywords: fun problem, problem solving, quantity, size, speed, student, time
Baxış: 913