https://doi.org/10.36719/2706-6185/42/141-145
Şəms Əliməmmədova
Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti
magistrant
alimammedovashams@gmail.com
https://orcid.org/0009-0005-2541-1222
Neft-qaz sənayəsində elektron ticarət və B2B marketinq sistemlerinin
mövcud vəziyyətinin təhlili
Xülasə
Mövcud vəziyyətin təhlili göstərir ki, elektron ticarət və B2B (biznesdən biznesə) marketinq sistemləri neft-qaz sənayesi daxilində sürətlə inkişaf edir, şirkətlər arasında daha səmərəli əməkdaşlığa və əməliyyatların optimallaşdırılmasına şərait yaradır. Ənənəvi olaraq, neft-qaz sektorunda mürəkkəb təchizat zəncirləri mövcuddur və e-ticarət sistemlərinin tətbiqi bu zəncirlərin idarə olunmasında daha böyük şəffaflıq və çeviklik təmin edir. B2B marketinq sistemləri müəssisələr arasında güclü tərəfdaşlıq əlaqələrinin qurulmasında, daha dəqiq məlumat mübadiləsinin və effektiv resurs paylanmasının təmin edilməsində mühüm rol oynayır. Elektron ticarətin, xüsusən də rəqəmsal texnologiyaların tətbiqi neft və qaz şirkətlərinə satış, satınalma və təchizat zəncirinin əməliyyatlarını sadələşdirməyə imkan verir. , bu prosesləri daha sürətli və daha səmərəli edir. Rəqəmsal platformalar şirkətlər arasında qarşılıqlı əlaqəni gücləndirir, həm vaxta, həm də maliyyə resurslarına qənaət edir. B2B marketinq sistemlərinin inkişafı həm də strateji tərəfdaşlıq imkanlarını genişləndirərək sənayedə, xüsusilə beynəlxalq bazarlarda təchizatçıların və müştərilərin rəqabət üstünlüyünü gücləndirir.
Bundan əlavə, elektron ticarət və B2B marketinq sistemlərinin inkişafı rəqəmsal transformasiyanın neft-qaz sənayesində müsbət təsirini daha da artırır. Şirkətlər arasında daha sürətli və səmərəli məlumat mübadiləsi, iş axınının avtomatlaşdırılması və əməliyyatların monitorinqi müəssisələrin rəqabət üstünlüyünü artırır. Elektron ticarət vasitəsilə həyata keçirilən əməliyyatlar xərcləri azaldır və resursların daha səmərəli idarə olunmasına imkan yaradır.
Açar sözlər: rəqəmsal, neft, qaz, əməliyyat, elektron, marketinq