https://doi.org/10.36719/2706-6185/42/141-145

Şəms Əliməmmədova

Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti

magistrant

alimammedovashams@gmail.com

https://orcid.org/0009-0005-2541-1222

 

Neft-qaz sənayəsində elektron ticarət və B2B marketinq sistemlerinin

mövcud vəziyyətinin təhlili

 

Xülasə

Mövcud vəziyyətin təhlili göstərir ki, elektron ticarət və B2B (biznesdən biznesə) marketinq sistemləri neft-qaz sənayesi daxilində sürətlə inkişaf edir, şirkətlər arasında daha səmərəli əmək­daşlığa və əməliyyatların optimallaşdırılmasına şərait yaradır. Ənənəvi olaraq, neft-qaz sektorunda mürəkkəb təchizat zəncirləri mövcuddur və e-ticarət sistemlərinin tətbiqi bu zəncirlərin idarə olunmasında daha böyük şəffaflıq və çeviklik təmin edir. B2B marketinq sistemləri müəs­sisələr arasında güclü tərəfdaşlıq əlaqələrinin qurulmasında, daha dəqiq məlumat mübadiləsinin və effektiv resurs paylanmasının təmin edilməsində mühüm rol oynayır. Elektron ticarətin, xüsusən də rəqəmsal texnologiyaların tətbiqi neft və qaz şirkətlərinə satış, satınalma və təchizat zəncirinin əməliyyatlarını sadələşdirməyə imkan verir. , bu prosesləri daha sürətli və daha səmərəli edir. Rə­qəmsal platformalar şirkətlər arasında qarşılıqlı əlaqəni gücləndirir, həm vaxta, həm də maliyyə resurslarına qənaət edir. B2B marketinq sistemlərinin inkişafı həm də strateji tərəfdaşlıq imkanlarını genişləndirərək sənayedə, xüsusilə beynəlxalq bazarlarda təchizatçıların və müştərilərin rəqabət üstünlüyünü gücləndirir.

Bundan əlavə, elektron ticarət və B2B marketinq sistemlərinin inkişafı rəqəmsal transforma­siyanın neft-qaz sənayesində müsbət təsirini daha da artırır. Şirkətlər arasında daha sürətli və sə­mərəli məlumat mübadiləsi, iş axınının avtomatlaşdırılması və əməliyyatların monitorinqi müəssisə­lərin rəqabət üstünlüyünü artırır. Elektron ticarət vasitəsilə həyata keçirilən əməliyyatlar xərcləri azaldır və resursların daha səmərəli idarə olunmasına imkan yaradır.

Açar sözlər: rəqəmsal, neft, qaz, əməliyyat, elektron, marketinq

 


Baxış: 64