Arxiv
ELMİ İŞ - 2025 Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007

 

https://doi.org/10.36719/2663-4619/109/131-137

Bənövşə Qasımova

Naxçıvan Dövlət Universiteti

qasimovabenovse21@gmail.com

https://orcid.org/0009-0004-4295-5347

Nəsibə Əzizova

Naxçıvan Dövlət Universiteti

azizovanasiba23@gmail.com

 

Neyroplastiklik və öyrənmə: beynin dəyişən strukturu ilə öyrənmə prosesləri

Arasındakı əlaqə

 

Xülasə

Nevroplastiklik, beynin həyat boyu dəyişmək qabiliyyətini ifadə edir və öyrənmə proseslərinin mərkəzində dayanır. Nevroplastiklik sayəsində sinir hüceyrələri arasında əlaqələr möhkəmlənə və zəifləyə bilər, yeni əlaqələr formalaşa bilər və beyin struktural olaraq dəyişə bilər. Bu proseslər fərdlərin yeni bacarıqlar əldə etməsinə, məlumat saxlamağa və müxtəlif ətraf mühit tələblərinə uyğunlaşmağa imkan verir. Bu məqalənin məqsədi, nevroplastiklik və öyrənmə arasındakı əlaqəni dərindən araşdırmaq, nevroplastik dəyişikliklərin bioloji mexanizmlərini izah etmək və bu məlu­matları təhsil və reabilitasiya praktikalarına necə daxil etmək barədə müzakirə etməkdir. Ayrıca, yaşla əlaqədar nevroplastik dəyişikliklər və nevroloji xəstəliklərin müalicəsindəki potensialı qiy­mətləndiriləcəkdir.

Açar sözlər: nevroplastiklik, öyrənmə, beyin, mexanizm, qabiliyyət, bilik, bacarıqlar


Baxış: 97