Arxiv
ELMİ İŞ - 2025 Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007

https://doi.org/10.36719/2663-4619/110/39-44

Şəbnəm Hüseynova

Milli Aviasiya Akademiyası

https://orcid.org/0009-0004-4490-8595

shhuseynova777@gmail.com

 

Oyunlar və fəaliyyətlər vasitəsilə ingilis dilinin tədrisi:

effektiv pedaqoji yanaşma

 

Xülasə

Bu tədqiqat, müasir İngilis Dili Tədrisində (ELT) oyunların və fəaliyyətlərin çevik gücünü araşdırır. Yeni tədqiqatlar davamlı olaraq göstərir ki, oyun əsaslı öyrənmə tələbələrin dərslərdə iştirakını artırır, dil öyrənmə üzrə çətinliyini əhəmiyyətli dərəcədə azaldır və daha dərin kognitiv işlənməni təşviq edir, nəticədə daha effektiv və faydalı öyrənmə nəticələrinin əldə edilməsinə səbəb olur. Məqalədə bu nəticələrin ELT müəllimləri üçün praktik tətbiqləri araşdırılır. Müxtəlif oyun formatlarının və onların konkret dil bacarıqlarını (məsələn, söz ehtiyatının artırılması, qrammatikanın tətbiqi, sərbəst danışığın inkişafı) hədəfləməklə effektivliyinin hərtərəfli nəzərdən keçirilməsi vasitəsilə bu tədqiqat müəllimlər üçün dəyərli tövsiyələr təqdim edir. Bundan əlavə, mövcud pedaqoji prinsiplərə və real dünya üzrə təcrübələrə əsaslanaraq, bu araşdırma dil siniflərində oyunların uğurlu tətbiqi üçün bir sıra praktik tövsiyələr təqdim edir, müəllimlərə tələbə nailiyyətlərini artıran dinamik və maraqlı öyrənmə təcrübələri yaratmaqda kömək edir.

Açar sözlər: ELT, oyun əsaslı öyrənmə, tələbələrin dərsə cəlb edilməsi, kommunikativ yanaşma, pedaqogika, tədris strategiyası


Baxış: 650