https://doi.org/10.36719/2663-4619/110/39-44
Şəbnəm Hüseynova
Milli Aviasiya Akademiyası
https://orcid.org/0009-0004-4490-8595
Oyunlar və fəaliyyətlər vasitəsilə ingilis dilinin tədrisi:
effektiv pedaqoji yanaşma
Xülasə
Bu tədqiqat, müasir İngilis Dili Tədrisində (ELT) oyunların və fəaliyyətlərin çevik gücünü araşdırır. Yeni tədqiqatlar davamlı olaraq göstərir ki, oyun əsaslı öyrənmə tələbələrin dərslərdə iştirakını artırır, dil öyrənmə üzrə çətinliyini əhəmiyyətli dərəcədə azaldır və daha dərin kognitiv işlənməni təşviq edir, nəticədə daha effektiv və faydalı öyrənmə nəticələrinin əldə edilməsinə səbəb olur. Məqalədə bu nəticələrin ELT müəllimləri üçün praktik tətbiqləri araşdırılır. Müxtəlif oyun formatlarının və onların konkret dil bacarıqlarını (məsələn, söz ehtiyatının artırılması, qrammatikanın tətbiqi, sərbəst danışığın inkişafı) hədəfləməklə effektivliyinin hərtərəfli nəzərdən keçirilməsi vasitəsilə bu tədqiqat müəllimlər üçün dəyərli tövsiyələr təqdim edir. Bundan əlavə, mövcud pedaqoji prinsiplərə və real dünya üzrə təcrübələrə əsaslanaraq, bu araşdırma dil siniflərində oyunların uğurlu tətbiqi üçün bir sıra praktik tövsiyələr təqdim edir, müəllimlərə tələbə nailiyyətlərini artıran dinamik və maraqlı öyrənmə təcrübələri yaratmaqda kömək edir.
Açar sözlər: ELT, oyun əsaslı öyrənmə, tələbələrin dərsə cəlb edilməsi, kommunikativ yanaşma, pedaqogika, tədris strategiyası