Arxiv
Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007
Kifayət Qurban qızı Mənsimova
ADPU nəzdində Pedaqoji Kollec
müəllim
kifayetmnv@gmail.com

TƏRBİYƏ PROSESİNDƏ MÜƏLLİM ŞƏXSİYYƏTİNİN ROLU
Xülasə
Pedaqogikanın vacib tərbiyə metodlarından biri də nümunədir. Pedaqogikada bu həm metoddur, həm də tərbiyə vəsitəsidir. İlk olaraq tərbiyəçinin şəxsi nümunəsi haqda danışmaq lazımdır. Çünki tərbiyəçinin şəxsi nümunəsinin və onun uşaqların formalaşan psixologiyasına təsiri haqda məhşur pedaqoqlar və psoxoloqlar hər zaman yazmışlar.   Tərbiyəçi, bilavasitə öz yetişdirmələrinə təsir göstərən, onları həyata hazırlayan, müsbət keyfiyyətlər aşılayan bir şəxsiyyət olaraq insanlar arasında böyük nüfuza sahib olmalıdır. 
Bu mənada müəllimin özünün bir obraz olaraq formalaşması kimi vacib bir prosesə diqqət yetirmək çox vacibdir.
Açar sözlər: müəllim, tərbiyə, tərbiyəvi iş, şəxsi keyfiyyətlər, təsir mexaizmi

The role of teacher personality in the process of education
Summary
One of the important methods of education in pedagogy is a model. First of all, it is necessary to talk about the personal model of the tutor. Because famous educators and psychologists have always written about the personal example of the educator and its impact on the formed psychology of children. An educator must have a great reputation among people as a person who directly influences their upbringing, prepares them for life, and instills positive qualities. In this sense, it is very important to pay attention to such an important process as the formation of the teacher as an image.
Keywords: teacher, upbringing, educational work, personal qualities, mechanism of influence




Baxış: 801