Arxiv
Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007
Telli Tarıyel qızı İbrahimova
Bakı Slavyan Universiteti
filologiya üzrə fəlsəfə doktoru
69_cicek_69@ rambler.ru
İradə Xəlil qızı Zamanova
Bakı Dövlət Universiteti
zirada04@gmail.com

ÜMUMTƏHSİL MÜƏSSİSƏLƏRİNDƏ DİSTANT TƏHSİLDƏ YARANAN
 MÖVCUD PROBLEMLƏR VƏ YENİ PERSPEKTİVLƏR
Xülasə
Bu məqalənin məqsədi ümumtəhsil orta məktəb şagirdlərinin distant təhsil prosesi ilə ilk dəfə qarşılaşdıqları problemləri və distant təhsillə bağlı fikirlərini öyrənməkdir. Bu tədqiqat üçün təsviri tədqiqat modelindən istifadə edilmiş və nəticəni müəyyən etmək üçün nümunələrdən istifadə edilmişdir. Araşdırma Bakının 35 nömrəli və 164 nömrəli tam orta məktəblərdə təhsil alan 68 orta məktəb şagirdlərlə sorğu və müsahibə üsulu ilə aparılıb. Tədqiqat keyfiyyət tədqiqat metodlarının bir nümunəsi kimi aparılmışdır. Tədqiqat qrupu 2019-2020-ci tədris ilinin yaz dövründə məktəb müəllimləri və şagirdlərdən ibarət olub. Məlumatların təhlili zamanı məlum olub ki, şagirdlərin distant təhsillə bağlı fikirləri bağlı qərarsız idi, şagirdlərin qarşılaşdıqları əsas problemlər şəxsiyyətlərarası ünsiyyət və internetə qoşulma problemləri və distant təhsildənsə formal təhsilə üstünlük vermələri idi.
Açar sözlər: distan təhsil, çətinliklər, baryerlər, praktiki təcrübə, yeni perespektivlər

Telli Tariyel Ibrahimova
Irada Khalil Zamanova

Current problems and new perspectives in distance education in general education
Abstract
The purpose of this article is to study the problems faced by secondary school students for the first time in the process of distance education and their views on distance education. A descriptive research model was used for this study and samples were used to determine the outcome. The survey was conducted through a survey and interview with 68 secondary school students studying at secondary schools No. 35 and No. 164 in Baku. The study was conducted as an example of qualitative research methods. The research group consisted of school teachers and students in the spring of the 2019-2020 academic year. 
Key words:distance education, difficulties, barriers, practical experience, new perspectives


Baxış: 572