Arxiv
Elmi iş - 2024
Telli Tariyel qızı İbrahimova
Bakı Slavyan Universiteti
filologiya üzrə fəlsəfə doktoru
69_cicek_69@ rambler.ru
İradə Xəlil qızı Zamanova
Bakı Dövlət Universiteti
zirada04@gmail.com
ÜMUTƏHSİL MÜƏSSİSƏLƏRİNDƏ DİSTANT TƏHSİLDƏ MÜASİR YENİ
NƏZƏRİYYƏ VƏ TƏCRÜBƏLƏRİN ARAŞDIRILMASI
NƏZƏRİYYƏ VƏ TƏCRÜBƏLƏRİN ARAŞDIRILMASI
Xülasə
Məqalə müasir distant təhsilin tətbiqinə dair yeni nəzəriyyələri və tədris modelləri üstünlüklərini araşdırır. Distant təhsil inkişaf etdikcə daha çox problemləri ortaya qoyur. Məqalənin məqsədi təhsilin ömür boyu qurulması və təkmilləşdirilməsi prosesində distant təhsil sistemində müasir nəzəriyyələri təhlil edir və praktikada innovasiyalar bu nəzəriyyələrin reallaşmasını aşkarlayır. Yeni interaktiv telekommunikasiya əsaslı audio və video sistemlərin imkanlarına əsaslanan son zamanlar ortaya çıxan nəzəriyyələr göstərir ki, distant təhsil əslində ayrı bir təhsil sahəsi deyil, onun ənənvi tədrisin yeni modeli kimi və ya ekvivalenti kimi tətbiq olunduğunu yazırlar. Distant təhsildə müəllim və şagirdlər arasında ünsiyyətin və qarşılıqlı əlaqənin gücləndirilməsi, uyğun şəbəkə, yaxşı öyrənmə mühitinin yaradılması, sağlam sertifikasiya və qiymətləndirmə mexanizmləri ömürlük təhsil sistemini təşviq edir və dərin əməkdaşlıq yaradarq yeni nəzəriyyə və təcrübələri innovasiyada aşkar edir.
Açar sözlər: məktəb, distant təlim, nəzəriyyə, ekvivalentlik, qarşılıqlı əlaqəTelli Tariyel Ibrahimova
Irada Khalil Zamanova
Exploring of modern theories and experiences in distance education
of all educational institutions
of all educational institutions
Abstract
The purpose of this article is to study the problems faced by secondary school students for the first time in the process of distance education and their views on distance education. A descriptive research model was used for this study and samples were used to determine the outcome. The survey was conducted through a survey and interview with 68 secondary school students studying at secondary schools No. 35 and No. 164 in Baku. The study was conducted as an example of qualitative research methods. The research group consisted of school teachers and students in the spring of the 2019-2020 academic year.
Keywords: distance education, difficulties, barriers, practical experience, new perspectives
Baxış: 591