Arxiv
Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007

DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/97/43-54

Ülvi İsmayılov

Azərbaycan Respublikası Elm və Təhsil Nazirliyi

ulvimeded@gmail.com

Rüfət Əsədzadə

Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyası

anrufat@gmail.com

Aytac Ağarəhimli

Azərbaycan Gənc Müəllimlər Assosiasiyası

Aytaj.agarahimli@gmail.com

Fəridə Həsənli

Azərbaycan Respublikası Təhsil İnstitutu İnsan Resursları Mərkəzi

farida.hasanli@arti.edu.az

Nurlan İsmayılbəyli

Məktəbəqədər və Ümumi Təhsil üzrə Dövlət Agentliyi

nurlan.ismayilbayli@arti.edu.az


BAZA TƏHSİLİNİN YETƏRLİLİYİ İLƏ MÜƏLLİMLİK PEŞƏSİNƏ

SADİQLİK ARASINDAKİ ƏLAQƏ (GƏNC MÜƏLLİMLƏRƏ MÜNASİBƏTDƏ)


Xülasə

Bu tədqiqatın məqsədi gənc müəllimlərin aldıqları bazatəhsilinin yetərliliyi ilə müəllimlik peşəsinə olan sadiqlik arasındakı əlaqəni araşdırmaqdır. Tədqiqatın hədəf kütləsi 2022-2023-cü tədris ilində respublikanın müxtəlif regionlarında yerləşən ümumi təhsil müəssisələrində işləyən 35 minə yaxın gənc müəllimdir. Tədqiqatın fokus qrupunu bu populyasiyadan təsadüfi üsulla seçilmiş 878 müəllim təşkil edir. Tədqiqatda əlaqəli sorğu modelindən istifadə edilmişdir. Məlumatların toplanması üçün Kozikoğlu və Senemoğlu (2018) tərəfindən hazırlanmış “Bazatəhsilin Yetərliliyinə Dair Müəllim Təəssüratı Ölçmə Vasitəsi” və “Müəllimlik Peşəsinə Sadiqlik Ölçmə Vasitəsi”ndən istifadə edilmişdir.

Tədqiqatın nəticələri bazatəhsilinin yetərliliyi ilə müəllimlik peşəsinə sadiqlik arasında orta səviyyədə müsbət yöndə bir əlaqənin olduğunu göstərir. Bundan əlavə bazatəhsilinin yetərliliyinin müəllimlərin peşəyə olan sadiqliyi üzərində təsirli olduğu görünmüşdür. Bazatəhsilinin yetərliliyi müəllimlərin peşəyə olan bağlılığının 10%-ni, şagirdlərə olan bağlılığının 14%-ni və onların fədakarlıqlarının 12%-ni açıqlamışdır.

Açar sözlər: gənc müəllimlər, baza təhsilinin yetərliliyi, müəllimlik peşəsinə sadiqlik


Ulvi Ismayilov

Ministry of Science and Education of the Republic of Azerbaijan

ulvimeded@gmail.com

Rufat Asadzadeh

Azerbaijan Young Teachers Association

anrufat@gmail.com

Aytaj Agharahimli

Azerbaijan Young Teachers Association

Aytaj.agarahimli@gmail.com

Farida Hasanli

Human Resources Center of the Education Institute of the Republic of Azerbaijan

farida.hasanli@arti.edu.az

Nurlan Ismayilbeyli

State Agency for Preschool and General Education

nurlan.ismayilbayli@arti.edu.az

The relationship between loyalty to the teaching profession and basic education sufficience

 (in attitude to young teachers)


Abstract

The purpose of this study is to investigate the relationship between the adequacy of basic education received by young teachers and commitment to the teaching profession. The target population of the study is about 35 thousand young teachers working in general educational institutions located in different regions of the republic in the 2022-2023 academic year. The focus group of the study consists of 878 teachers randomly selected from this population. A linked survey model was used in the study. The "Measurement Tool for Teacher Impressions of Adequacy of Basic Education" and "Measuring Tool for Loyalty to the Teaching Profession" developed by Kozikoglu and Senemoglu (2018) were used to collect data.

The results of the study show that there is a moderately positive relationship between the adequacy of basic education and commitment to the teaching profession. In addition, it was seen that the adequacy of basic education has an effect on teachers' commitment to the profession. Adequacy of basic education explained 10% of teachers' commitment to the profession, 14% of their commitment to students, and 12% of their dedication.

Keywords: young teachers, adequacy of basic education, commitment to the teaching profession




Baxış: 298